یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

عاشق ژاپنی 2

کتاب رو تموم کردم،تقریبا 500 صفحه بود،چقدر زیبا بود.من متاسفانه به کتاب خوندن اعتیاد دارم،تا تموم نشه نمیتونم ازش دست بکشم.درباره یه خانه سالمندان در آمریکا بود،البته دولتی،بسیار کتاب خوبی بود،حتما بخونید. 

نظرات 1 + ارسال نظر
شیرین دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 15:26 http://www.ladolcevia.blogsky.com

سلام سهیلا خانم
ممنون از پیشنهاد :)) حتما فرصتی پیش بیاد می خونمش. تا بحال از این نویسنده چیزی نخوانده ام. دستم باید خالی بشه از کتابهای فعلی و بعد باید سراغ خانم های نویسنده بروم.

خواهش میکنم،من از خیلی قدیم با این نویسنده آشنام،برادرزاده اون آلنده معروفه اما اصلا عموش رو ندیده.نویسنده بسیار خوبیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد