یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

ما و تعمیرات

در پی جریانات قبل،طبیعی هست که همسایه ها بخوان برای دیدن و سر سلامتی بیان.ما هم متاسفانه بخاطر نبودن همسر در خانه دو تا از مبل هامون شکسته،یعنی ظاهرش سالمه ولی هر کس بشینه روش خونش پای خودش،فرو میره و معلوم نیست چه جوری باید در بیاد.رویه مبل ها هم باید تعویض بشه.بصورت اورژانسی با دو نفر تماس گرفتیم که هر دو در همسایگی بودن.اولی یه پسر جوان لاغر اندام بود .دومی یه آقای میانسال.هر دو گرون میگرفتن ،اما همسر دلش به حال جوانتره سوخت.اومد مبل ها رو برد.در واقع ترجیح داد جوانتره سرمون  کلاه بذاره.

همسر عقیده داشت یه دست مبل نو بخریم.اما من اصرار دارم تعمیر کنیم.در حالیکه تقریبا هزینه تعمیرات با خرید مساوی درمیاد،البته تقریبا.همش فکر میکنم خوب قبلی ها چی میشه.تازه مبل های خیلی محکمی هم هستن.

عادت به تعمیر کردیم نه تعویض . گاهی وقتا هزینه بیشتری هم میپردازیم .شما از کدوم گروه هستید،تعمیری یا تعویضی؟

نظرات 7 + ارسال نظر
مینوˆ شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 22:58 http://milad321.blogfa.com

سلام
من هم موافق تعمیرات هستم.خیلی هم کلافه ام که این چند ساله نمیتونم خودم پیگیر تعمیر وسایل بشم.

فکر میکنم این تفاوت نسل ما که نسل انقلاب و جنگ هستیم با نسل بعدی باشه.لذت میبریم از استفاده مجدد وسایلمون.

مامان فرشته های شیطون چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 09:25

نسل ما تعمیری نسل جدید تعویضی وای یکهفته بخاطر اینکه پرایدمون رو دادیم پژو گرفتیم رسما داشتم از غصه دق میکردم خوب دلم براش تنگ شده بود شش سال باهامون بود دوستش داشتم بچه هام هم همینطور ولی واسه اونا فقط چند ساعت طول کشید خیلی زود عادت کردن

واقعا این تعمیر اشیا برای جوان ها قابل درک نیست.حدود 1 و 700 هزینه تعمیر و تعویض رویه مبل ها شد،پطرم میخنده میگه اندازه یه دست مبل نو پول خرج کردید.

زیبا یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 08:22

سلامممم
باوشی میتونم کامنت بذارم ، اخ جووون
چی شدین ؟
چرا همسایه ها میان ؟
رمزی هم که شدی ای بابا چه خبره اینجا

سلام،آدرس ای میل بذارین براتون رمز بفرستم

علی امین زاده یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 07:37 http://www.pocket-encyclopedia.com

والا پستهای قبلی که رمز دار بود و من نخوندم.
به هر حال، مبلمان نو مبارک!

اما لذت ولو شدن روی زمین چیز دیگه ای ها!

خودتون نخواستین، من که تقدیم کردم،نه بابا من هر وقت ولو میشم خوابم میبره،فیلما رو نمیتونم ببینم

همطاف یلنیز یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 06:23 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
تعمیری
نمی دانم چرا؟! منتهی تا جا داشته باشه هزینه تعمیر می دهیم و سخت از اجناس قدیمی دل می کنیم

ما هم همینطور حتی بعضی وقتا هزینه و وقتی که برای تعمیرر میگذاریم بیشتر از خرید میشه.

سهیلا شنبه 26 تیر 1395 ساعت 18:39 http://rooz-2020.blogsky.com/

بستگی داره. اگه جنسش خوب و مرغوب باشه خب تعمیر و گرنه تعویض تا حال و هوای خونه هم تغییر کنه و جون بگیره

جنسش خوبه ولی تعمیر هم گرون درمیاد،چی بگم والا

هدی شنبه 26 تیر 1395 ساعت 15:00

سلام سهیلا جون خوبید
سرسلامتی گفتید نگران شدم جریان چی بوده

سلام هدی جان،رمز قبلی هست پست ها.اگر ندارید ایمیل بدید براتون بفرستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد