یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

من

امروز رفتم فیلم    من     رو دیدم،اول تعجب کردم مگه میشه کسی هر شب پیتزابخوره و هیکلش اینجوری باشه،بعد فهمیدم جریان چیز دیگه ای هست.خلاصه بد نبود.موضوع جالب و نوی داشت.

فیلم سایه های موازی به نظرم میومد شباهت عجیبی به کتاب      پر      جناب ماتسین داره،همش میفهمیدم شبیه یه کتابی هست،اسمش یادم نمیامد.

اینم گفتم که ناگفته از دنیا نرم.

نظرات 1 + ارسال نظر


والا از وقتی من فهمیدم فیلم مارمولک کپی شده ی We are no angles هست دیگه زیاد به سینمای ایران اعتماد ندارم.

ببینید و رد شید،فیلمای هندی هم آعلب مشابه آمریکایی دارن،البته با مجوز این کارو میکنن نه مثل ما همینجوری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد