یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

کلاس

سلام،جریان اون کتابخانه رو که سال 80 راه انداختیم یادتونه،همون سال اول که از کار بیرون اومدم دوستام سعی کردن دوباره بکشوننم اون جا،منم به سختی مقاومت میکردم،چون با اعتیادی که به کتاب داشتم ، و بی حوصله بودن در مقابل آدم ها اصلا نمیخواستم وارد مراوده با مردم بشم. ولی اونا از رو نرفتن و ذره ذره دامشون رو پهن کردن،حالا روزایی که اون دو تا نمیتونن برن زنگ میزنن  من به جاشون میرم،به روی خودم نمیارم ولی با  ذوق و شوق فراوان میرم.به اصرار دوستم با هزینه خیلی کم یه کلاس آموزش دکوپاژ در کتابخانه گذاشتم . البته تقریبا همه دوستان خودم بودن،ولی انقدر به همه خوش گذشت که حد نداره.انقدر هم حرف زدن و شیطونی کردن که هلاک شدم از دستشون،تقریبا ساعت 9 و نیم شب خوابیدم.تمام شهریه کلاس هم به خرید کتاب اختصاص داره.

به جز اون یه کلاس تفسیر کتاب هفت پیکر نظامی میرم،آخر عشقه،تا حالا فکر میکردم مثنوی فقط آخر عشقه ، ولی حالا عاشق هفت پیکر هم شدم.

کتاب پس از تو رو هم خوندم.به قشنگی کتاب اول نبود ولی خوب بود.

بقیه اش هم جریانات روزمره زندگی .