یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

من و اینستا

امروز یه دفه کشف کردم که اگه see translation رو در پست های اینستا بزنی مطالب رو به انگلیسی ترجمه میکنه ،دفعه قبل براتون گفتم یه عالمه پیج روسی و ترکی میان لایک میکنن ، نمیفهمم چی میگن،حالا یاد گرفتن،انصافا هیچکدوم بلد نبودین بگین اینقدر در تاریکی نمونم. دمتون گرم،اونایی که بلد بودن رو میگم.

نظرات 6 + ارسال نظر
شهرزاد چهارشنبه 24 آذر 1395 ساعت 00:53

منم چیزای جدید توش کشف میکنم خوشم میاد هی.

واقلا،هر بار هم آپدیت میشه بهتر میشه

فریبا دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 17:37

آخه ما با خارجی ها مراوده نداشتیم لازممون بشه:
راستی می دونید ایستا در چین فیلتره.چند روز پیش یه دختر چینی بهم گفت.بعدش هم گفت مثل فیس بوک که ایران فیلتره.واقعا دولتمردان بر چه اساسی چنین تصمیماتی می گیرن

والا ما هم نداشتیم.نمیدونم،خیلی منطقی نیست دیگه

سُهیلآ دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 14:06 http://fortuna.blogfa.com/

ااا از کجاش و چجوری ؟

همون زیرش نوشته.

نیلوفر دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 12:54

این سی ترنزلیشن ماله شما کامنتارو هم ترجمه میکنه؟اخه مثلا همون دو سه تایی که ملومه زیر پست رو ترجمه میکنه اگه بخوای کله کامنتا رو بخونی تا میزنی رو کله کامنتا میشه همون زبان اصلی.ماله شما هم همینطوریه دیگه اره؟

فک کنم همینطوره،تازه بعضی پست ها گزینه ترجمه نداره.

ربولی حسن کور یکشنبه 18 مهر 1395 ساعت 22:15 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
من که اصلا توی اینستا نیستم

منم اولش به نظرم جالب نبود،ولی الان خوشم میاد،یه دلیلشم اینه که آخرش هم یاد نگرفتم تو وبلاگ عکس بذارم.

آفرین جمعه 16 مهر 1395 ساعت 10:14

کلا ذوق مرگ شدم از این کشف،این همه وقت میدیدم ،نکردم یه بار امتحان کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد