یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

بخونید

کتاب مردی به نام اوه رو تموم کردم،حتما بخونید،باید یه دختر ایرانی باشی تا محبت جاری در کتاب رو بفهمی.

پسرم میگفت چی میخونی،گفتم یه کتاب که انگار درباره پدرت نوشتن،همسر من اخلاقش خیلی شبیه آقای اوه هست.

نظرات 4 + ارسال نظر
مینو سه‌شنبه 21 دی 1395 ساعت 11:27 http://milad321.blogfa.com

نمونه کتاب را از سایت فیدیبو گرفتم.میخرمش و میخونم.
کتابهای جومپا لاهیری را هم امتحان کنید.من همنام و گودی را خواندم

بله حتما،ممنون

هیچ جمعه 17 دی 1395 ساعت 04:56 http://rahaye-darband.blogfa.com

بنده هم پیشنهاد خواندن کتب موراکامی در زمینه رمان را میدهم

از دست ندهید این نابغه ی قرن معاصر را

سلام،کتاباشون رو خوندم ،ولی زیاد باهاشون ارتباط برقرار نمیکنم.

شهرزاد چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 13:56

مرسی که معرفی کردی..دارمش برم زودتر بخونمش

قابلی نداشت

مگی دوشنبه 13 دی 1395 ساعت 17:37

چقد دلم خواست زودتر این روزای شلوغیم تموم شن و بتونم باز کتاب بخونم
و به پیشنهادتون اینو میخرم و می خونم:)

آفرین دختر خوب،ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد