یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

بازار

دیروز تمام همتم رو جمع کردم یه سری به بازار زدم،بازار بزرگ تهران،با اینکه بچه تهرونم ولی دوبار بازار رفتم،یه بار با همسر یه بار با دختر دوستم.یه دلیلش شلوغی زیادش هست،و یکی دیگه هم بی نظمی،یعنی نمیتونم جهت یابی کنم،همش در حال گم شدن هستم.

دیروز با کمک یکی از دوستان قدیمی اول تو گوگل سرچ کردم بعد رفتم،تنها .

نتیجه خوب بود،گشتم،وسایلی که لازم داشتم خریدم،اول شلوغ نبود ولی بعدش خیلی شلوغ شد،مثل یه روز عادی.

امروز هم یه سر به خیابان ولیعصر زدم،یه توصیه،اگر با جایی نوستالژی دارید دوباره سراغش نرید.گشتم تو یکی از خیابان های فرعی فروشگاه البسکو پیدا کردم.یادمه زمان دانشجویی لباس های البسکو معروف بود،ولی امروز که رفتم ناراحت شدم،از اون خاطرات هیچی نمونده بود.یکی دیگه هم اطلس پود ،اونم جزو پرده فروشی های خوب بود.البته هنوزم هست.ولی به نظرم دیگه خاص نبود.مثل همه فروشگاه های دیگه بود.

نظرات 4 + ارسال نظر
مینو جمعه 18 فروردین 1396 ساعت 19:55 http://Pamchal.mihanblog.com

اکثر خاطرات من در تهران شکل گرفته.تهرانی که اگه این روزها برم'دیگه نمیشناسم.شاید چنارهای خیابون ولیعصر هنوز پا برجا باشه.

سلام،متاسفانه اونا هم کم شدن.

علی امین زاده چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 16:14 http://www.pocket-encyclopedia.com

البسکو آره. یه زمانی ابهتی داشت و جنسهاش هم عالی بود اما الان تقریباً شده خاطره.

خاطره ای از سالهای دور

فریبا جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 01:13

کلا کیفیت کالاهای ایرانی خیلی پایین اومده.گاهی فکر می کنم من توقعم بالا رفته یا واقعا کیفیت پایین اومده بعد به وسایل قدیمی نگاه می کنم می بینم نه واقعا کیفیت پایینه.یه وقتی یزد می تونستی شمد و پارچه های واقعا پنبه ای بخری ولی الان همه چی نایلونی شده.حتی دیگه ملافه نخی نمی تونی پیدا کنی.البسکو و اطلس پود و نساجی مازندران هم از همین دسته اند.من همیشه تو بازار گم می شم.

واقعا،چه حیف،بچه های ما خیلی چیز ها رو نمیبینن.فک کردم فقط خودم تو بازار گم میشم

همطاف یلنیز پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 23:07 http://hamsadehha.blogsky.com/

سلام سلام
توصیه تون، رو هستم زیاد. هم جاهایی که خاطره دارید هم اشخاص قدیمی
این سراغشون رفتن برای من دو سه سری بد خورد تو ذوقم
منم با اینکه بچه مشهدم خیلی از جاهایی رو که دیگران سراغ می گیرند نرفتم مثلا سرزمین موجهای آبی

سلام گلم،آره دوستای من یه روزه میان مشهد ، اول میرن پابوس امام بعد هم موج های آبی،آخه واجبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد