یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

کیش،مات،2

سفر بعدی سه سال بعد بود،احساس میکردم جزیزه کمی شلوغتر شده،اما به همان زیبایی و لطافت و تمیزی.

بعد از اون بارها به کیش رفتم و متاسفانه سال به سال متوجه افول این جزیره زیبا شدم.یادمه یکبار مصادف شده بود با کارتی شدن بنزین،و تاکسی ها راضی به رفتن به مسیرهای دور نبودن،بهانه هم نبود بنزین بود،حتی گاهی کولر هم روشن نمیکردن.

کم کم جزیره مشکل زباله پیدا کرد .البته هنوز هم نمیدونم با زباله هاشون چیکار میکنن .

خیابان ها شلوغ شده .دوربین های ثبت تخلف همه جا هست .راننده ها دیگه کمربند نمیبندن .

فروشنده ها زیاد حوصله ندارن .

و امسال در بین فضای سبز و اسکله موش دیدم .

به جای دیدن خرچنگ و مرغای ماهیخوار .

همیشه در ساحل پر از بقایای مرجان بود .پارسال در رادیو کیش خواهش میکردن مسافرا بر ندارن از ساحل .چون مداخله در محیط زیست محسوب میشه .ولی امسال خیلی کم بود .

پشت هتل ما بوی دریا میامد .کاملا مشخص بود که نزدیک ساحل بودیم .اما متاسفانه ساخت و ساز های زیاد دسترسی اون‌منطقه رو به ساحل محدود کرده بود .مجبور بودم هر روز صبح نیم ساعت پیاده روی کنم تا به یه اسکله نزدیک برسم .

کم کم دیگه از اون کیش که میشناختم چیزی نمی مونه .حتی به فکر افتادم به قشم برم .شاید بتونم بکر بودن رو در قشم‌پیدا کنم .

و این بود قصه من و کیش زیبا .


نظرات 3 + ارسال نظر
آبگینه جمعه 16 تیر 1396 ساعت 06:22 http://abginehman.blogfa.com

چقد تغییر!!
من فکر میکردم الان که امکاناتش بیشتر شده بهتره
چه خوب تو اون زمان جزیره کیش رو دیدی

بله،متاسفانه زیبایی و بکری جزیره فدای رنگ و لعاب شد.

هنرمند یکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت 11:07 http://www.honar5556.blogfa.com

ماه من غصه چرا ؟!

آسمان را بنگر که هنوز بعد صدها شب و روز

مثل آن روز نخست

گرم و آبی و پر از مهر به ما می خندد
........سلام و درود فراوان..........[گل]

سلام .ممنون .بسیار زیبا.

مینو چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت 22:26 http://Pamchal.mihanblog.com

با وجود اصرار مکرر اطرافیان'هنوز فرصت نکردم کیش را ببینم.

برو حتما .تا قبل از این که به کل از بین بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد