یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

امان از جدایی

یادتونه درباره رفتن گفتم.یه دوست عزیزی دارم که از دوران دانشجویی برای هم موندیم ،یعنی حدود 32 سال،روزگار باهاش خوب تا نکرد،مهاجر نصفه و نیمه شد.اون دفعه که من تصادف کردم بالای سرم بود و قوت قلبم.این دفعه اون تو دیار غربت تصادف کرده،موتور بهش زده،و نه من بالای سرش بودم،نه مادر و پدرش،

هر چقدر که اوضاع و احوالت خوب باشه،گیریم که تو بهشت باشی،ولی اطرافیانت نباشن،چه میکنی با درد غربت.


نظرات 3 + ارسال نظر
صفا شنبه 7 مرداد 1396 ساعت 23:36 http://www.sa4159.blogfa.com

کاملا موافقم . به خیچ قیمت حاضر نیستم برم یک کشور دیگه و اسمم مهاجر باشه. تازه دلم میخواد برگردم روستای آبا و اجدادیم.

انشالله موفق باشید هر جا که هستید.

غ زل دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 11:50 http://life-time.blogsky.com/

غربت و تنهایی خیلی سخته خیلی
ان شالله زودتر روبراه شه

به دعای شما .ممنون

فریبا یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 23:05

سهیلا جان غربت یه درد داره واون غربته.بهتر از دردهای اینجاست

چی بگم .وقتی بیماری و تنها غربت فشار میاره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد