یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

عاشقانه؟

دو روز وقت گذاشتم و تمام قسمت های سریال عاشقانه رو دیدم.اصلا سریال ایرانی نمیبینم.با بهت و حیرت دیدم گلزار تبدیل به مرد میانسال چاقی شده که اصرار داره لباس های تنگ بپوشه.حسین یاری کی سرش خلوت شد و نیاز با کلاه گیس پیدا کرد.یعنی فقط اون هومن سیدی در نقش پیمان قابل قبول بود .خودش بود و بامزه .فقط هم زورشون رسید یه نفر رو تو سریال بکشن که از همه بدبخت تر بود .

کلا توصیه نمیکنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
مینو جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 22:07 http://Milad321.blogfa.com

سر جمع حدود نیمساعت از این سریال را ازشبکه های انور ابی دیدم.
گاهی اگر بچه ها فیلم بخرند میبینم

حیفه وقت زیاد جالب نبود

ونوس شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 00:01

برای منم جذاب نبود
تا اونجا دیدم که فکر کردند گیسو مرده و گلزار و زنش میترسیدند
بعدش اتفاق خاصی افتاد؟

سلام.بله خیلی اتفاق های باور نکردنی.

همطاف یلنیز یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 22:45 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
آی بانو! شما هم مثل گرامی مادر من عمل کردید که!
بارها شده خواهرزاده ها اعتراف کردند در همان نصف روز که مهمان منزل آنها بوده سرشان گرم تماشای چنین سریالهایی می شود.
من هم ندیده، توصیه نمی کنم
همان سریال شاهگوش رو تماشا کردم، برای ده سال آتی کفایت کرد

توبه کردم دیگه .رفتم سراغ فارگو.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد