یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

آش در هم و بر هم

1_ما مادرا موجودات عجیبی هستیم،انقدر بچه ها مون رو دوست داریم و به نظرمون تخم دو زرده میان که میخواهیم تو چشم همه فرو کنیم.از خدا پنهان نیست از شما چه پنهان اصلا حوصله ذوق کردن به بچه ها رو ندارم،البته بغل کردن و بازی کردن و بوسیدن بچه ها رو خیلی دوست دارم،وجودشون شادی و زندگی میاره.ولی دیدن عکس ها حوصله منو سر میبرن.هر جا هم که ببینم تو اینستا آن فالو میکنم.

2_بر عکس پسر اولم که بسیار سفید و تپل و خوشگل بود،پسر دومی از همون موقع که دنیا اومد لاغر و سبزه بود،با چشمای بادومی و کشیده تا جایی که مادرم به مونگول بودنش احتمال میداد،ولی من که نمیدیدم،به نظرم قشنگترین و باهوشترین بچه دنیا بود.چه اطرافیان خوب و نجیبی داشتم که به روم نمیاوردن.فقط یه بار مادرشوهرم (که نور به قبرش بباره)پشت سرم گفته بود از سهیلا بعید بود چنین بچه ای بیاره.

3_البته مثل جوجه اردک زشت در جوانی جبران کرد.

4_تو پستی که بلا گ اسکای خورد(ازش نمیگذرم )نوشته بودم که استخر میرم.مشکلی که دارم این هست که وقتی برمیگردم اشتهای زیادی پیدا میکنم،کسی راه حلی بلده که بتونم کنترل کنم.

5_چرا فکری به حال کرایه تاکسی ها نمیکنن.بخاطر نبودن پول خورد همه اضافه میگیرن.حالا اون هیچی،توقع پول خورد دارن.

یه خطی سوار میشم که بهشون کارت خوان دادن.حتی اگر کارت اتوبوس هم نداشته باشی از کارت بانکی هم میشه استفاده کرد.وقتی سوار میشم انقدر خوشحالم که نباید معطل پول خورد بشم.کرایه اش 1100 تومن هست،وقتی به دلیل کارت خوان کار نکنه 1000 بر میدارن.خوب من 100 بهش بدهکار میشم.حساب کنید 10 تا مسافر به اندازه یه کرایه شون میشه.

مسولین لطفا رسیدگی کنن.

نظرات 1 + ارسال نظر
همطاف یلنیز شنبه 22 مهر 1396 ساعت 06:15 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
منم چندمورد قو شدن جوجه اردکهای زشت رو دیدم (البته خودم از ابتدا همینی بودم که هستم) ولی خداییش الان که به ریحانه 24ساله نگاه می کنم در شگفت می مانم از آن قیافه نچسب کودکی و نوجوانی چنین صورت زیبا و ملیحی شکل گرفته!!
و
من وقتی ایروبیک می رفتم با اشتها می شدم. مربی بهم گفت یه خوردنی سبک و البته مغذی مثل خرما یا کلوچه های رایج! همراه داشته باشم وسط کار بخورم. برای من جواب داد نه وزن کم کردم نه زیاد

سلام یار قدیمی.بله خوشبختانه کم نیستن جوجه اردک زشت ها که به قو تبدیل میشن.یه آزمایش دادم.یه کم قندم بالا بود.از وقتی دکتر قرص قند داده و میخورم اشتهام کنترل شد.دیگه اون اشتهای کاذب رو بعد از شنا ندارم خدا رو شکر.کار از خوردن انجیر و خرما گذشته بود.فاجعه بود.مثل یک هیولای درون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد