یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

توصیه های بهداشتی

سلام.اومدم‌چند تا توصیه بکنم زود برم.یعنی در واقع نه وقت زیاد دارم نه یادم‌میمونه.باید تند تند بگم

۱_قبل از عید پسر کوچیکه خیلی آنتی بیوتیک مصرف کرد.بدنش ضعیف شد.تحملش کم شده بود.جرات نداشتیم از کنارش رد بشیم نکنه پر قبامون به پر قباش بگیره.خلاصه اوضاعی بود.

معده خودم هم به هم ریخته بود.اسید توش قل میزد.از اون‌جایی که بسیار جون دوست هستم و مثل چی از آندوسکوپی و کولونوسکوپی میترسم دکتر هم‌نرفتم.

یکی از دوستان از قارچ کفیر تعریف کرد.زود هم با آژانس برام فرستاد.

منم معطل نکردم .درست کردم و ماست کفیر خانگی بستم به ناف پسر کوچیه.البته بقیه اعضا زیاد همکاری نکردن  و نخوردن.ولی از اون جا که من و اون منشا بیماری درخونه هستیم و پیشقدم در سرما خوردگی ما رو تشویق میکردن.

خلاصه چشمم شور نباشه خیلی بهمون کمک کرد.

طرز تهیه و نگهداریش رو هم با یه سرچ ساده در گوگل میتونید پیدا کنید.

اگر سوال هم داشتید تو وبلاگ بپرسید.

فعلا همین.

نظرات 1 + ارسال نظر
تراویس بیکل چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت 07:04 http://travisbickle1.blogsky.com

سلام
آره خیلی خوبه.مامان منم دوغ کفیر درست میکنه.خیلی عالیه

آفرین به این مامان.سلامتی رو هدیه میده به اطرافیانش.خدا برای هم حفظتون کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد