یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

لرزیدن

 و اما لرزیدن.

معمولا میذارم التهاب ها بخوابه.بعد تجزیه و تحلیل کنم.البته برای خودم.

وگرنه صاحبنظر نیستم.

نمیدونم چرا در یک کشور زلزله خیز هیچ کس نیست بیاد درست و درمان آموزش بده.وقتی زلزله آمد چی کار کنیم.

چه گلی به سر بی پناهمون بریزیم که زنده بمونیم.

آموزشمون شده از طریق کانال های تلگرامی.

یکی میاد آموزش مثلث حیات میده.

اون یکی میگه مثلث حیات چرته هر کس اجرا کنه در جا میمیره.

اون یکی میگه برید تو چهار چوب در پناه بگیرید.

بعدی میگه اگه برید تو چهار چوب باباتون در میاد.

یکی دیگه میگه برید تو خونه های پدری تون در شهرستان.

اون یکی میگه برید تو پارک ها چادر بزنید.

آخه برادر من روز سیزده فروردین که مردم میرن سیزده بدر جای خالی تو پارک ها پیدا نمیشه .چه برسه به چنین وضعیت اضطراری.

ما عمدتا دو مدل خونه داریم.درباره مدل های دیگه چون چیزی نمیدونم نمیتونم اظهار نظر کنم.من این دو مدل رو میشناسم.

یکی خونه های سازه فلزی هست.

یکی هم خونه های بتونی که جدید هست و ادعا میکنن ضد زلزله هست.

خوب یه آدم صاحبنظر پیدا کنید بگه چه کار کنیم.

اگر کسی چیزی بلده بسمه الله.بیاد در میون بذاره.منم آخرش جمع و جورش میکنم.


نظرات 2 + ارسال نظر
مرد مطلقه دوشنبه 4 دی 1396 ساعت 20:12 http://www.mardemotallaghe.blogfa.com/

آخ بدبختی اینجاست که کارشناسامونم تخصصشون یه چیز دیگست

بله.متاسفانه

nado یکشنبه 3 دی 1396 ساعت 23:21 http://nado.blogsky.com

والا بخدا،ما هم آخرش نفهمیدیم باید چیکار کنیم

سلام.والا.مردم سر در گم‌شدن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد