یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

این منم؟

تازگی یه اخلاق بدی پیدا کردم.از بس حوصله حرف زدن با کسی رو ندارم هر کس هر حرفی میزنه میگم‌خوبه.درسته.

یکی از دوستان در حال دکتر رفتن برای یه جراحی کوچک هست.خیلی مضطرب هست.میترسه.برعکس من که همیشه یه پام مطب دکترا و بیمارستان ها بوده اون کاری با اینجور جاها نداشته.برای عمل از دو روش چاقو یا لیزر ایتفاده میشه.چاقو ارزونتره.ولی نقاهت طولانی تر و لیزر گرانتر ولی بهبودی سریعتر.اول که برام میگفت میخواست از چاقو استفاده کنه.منم گفتم خوبه .برو دنبالش.البته یه سر ماجرا طبق معمول مالی بود.

بعد نشستم فکر کردم.دو تا جراحی رو سبک سنگین کردم.دیدم ای بابا.چه کاریه.دوباره بهش زنگ زدم و نظرم رو گفتم.بقول اون آقا خوب فکری کردم نه؟بهش گفتم بره دنبال لیزر.

مورد بعدی پسر دوستم.یه عقد ناموفق داشته. چند سال پیش خیلی عجولانه در عرض چند هفته یه عقد کرد.بعد از دو ماه جدا شدن.

اون موقع خیلی جز جز کردم زمان بدید به خودتون.چند ماه نامزد.چند ماه عقد.پدر دختر گفته بود در صورت عقد میتونه باهاشون عمره بره.اینم یه عامل بود برای تسریع عقد.

هفته پیش زنگ زد که دوباره خواستگاری رفتن.تا این جا همه چیز خوب بوده.اگر زود عقد کنن میتونن با هم برای عید کربلا برن.

اول گعتم چه خوب.انشالله به سلامتی.

بعد که قطع کردم دیدم انگار ما این حرفا رو قبلا هم داشتیم.

دلم طاقت نیاورد.با این که میگن تو کار خیر نه نیارید.

گفتم زمان بدید به خودتون.چند ماه نامزد.چند ماه عقد کرده.عجله نکنید.

ولی اصرار نکردم.مثل دفعه قبل جز جز نزدم.

خلاصه میخوام بگم‌با من مشورت نکنید.از ما گفتن.


نظرات 2 + ارسال نظر
شیرین دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 20:59 http://www.ladolcevia.blogsky.com

سلام سهیلا خانوم
آدم وقتی بخواد حق دوستی رو بجا بیاره بناچار گاهی باید حرفهایی رو هم که به مذاق طرف مقابل خوش نمیان رو به زبون بیاره.
سرتون سلامت باشه همیشه

سلام شیرین جان.خوش اومدی.خسته ام از این که یه عمر حرف زدم حرص خوردم فایده نداشته.به یه جایی رسیدم هر کس هر کار میخواد بکن فقط با من کار نداشته باشه.

الهه دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 01:42

سلام سهیلا جون خوبی ایشالله که همیشه تنتون سلامت و دلتون شاد باشه. من در طول روز وقت نمیکنم بیام و وبلاگتون بخونم برا همین میمونه شب و دیر وقت ببخشید.
چه جالب سهیلا عزیزم اتفاقا چند وقت پیش من هم جراحی داشتم منم نمی دونستم کدوم روش بهتر و کم هزینه تر.اخرش از اینترنت گرفتم البته دکتر هم راهنمایی کرد.ولی هزینه ش خیلی برای من و خونوادم زیاد بود قصه اش درازه عزیزم.تا هر جور بود به کمک خدای مهربونو کمک و قرض گرفتن جراحی لیزر کردم دوره نقاهتش کم بود خدایا شکرت هر چند کارای سنگین و زیاد میکنم دردم میاد.باید بیشتر مراقب باشم.ممنون از پستتون عزیزم.

سلام الهه جان.بله خوندم.قبلی رو هم تایید نکردم.چه خوب که تونستی از لیزر استفاده کنی.یکی از دوستان حدود ۲۰ سال قبل همین کارو با چاقو انجام داده بود.خیلی نقاهتش طولانی شد.منم حرفم همین هست که به هم احترام بگذاریم.همون رفتاری رو انجام بدیم که دوست داریم با ما انجام بدن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد