یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

قله تو کجاست؟

چند وقت پیش به این فکر میکردم که با این اوضاع نابسامان،چه تغییر مثبتی میتونم در محیط اطرافم‌به وجود بیارم.چی دارم که با بقیه به اشتراک بذارم و حالشون رو بهتر کنم.خیلی فکر کردم.به کارای هنری.به آموزش های زبان.آخرش رسیدم‌به آموزش تلفن های هوشمند.در اطرافم بانوان تحصیل کرده ای هست که توانایی کار با تلفن رو ندارن.منظورم کاری به جز صحبت کردن و کار با تلگرام هست.خلاصه کشون کشون چند تا از دوستان را آوردم و نشوندم سر کلاس.به تدریج ذره ذره با مفاهیم اولیه آشناشون کردم.شور و شوقشون خیلی زیاد بود.با این که اولش به زور آورده بودمشون.حالا خیلی از کارها رو خودشون انجام میدن.بدون نیاز به بچه هاشون.مفاهیم رو یاد گرفتن.مهم تر از همه فهمیدن اینترنت مساوی تلگرام نیست.

دیروز سر کلاس دیدم دو تا از خانم ها غش کردن از خنده.وقتی آروم شدن تعریف کردن جریان چیه.یکیشون آیفون داشت.یکی هوواوی.

اون که آیفون داشت به دوستش میگفت من از پایین میکشم بالا.مال شما مثل مال همسرم هست.از بالا میکشید پایین.