یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

تایتانیک؟

نمیدونم چرا در وضعیت فعلی فقط یه صحنه در نظرم تکرار میشه.وقتی تایتانیک داشت غرق میشد یه خانم و آقای مسن رفتن همیدیگه رو بغل کردن تو تختخوابشون و همینجوری رفتن پایین.

دلم میخواد همسر و بچه ها رو بغل کنم برم تو تختخواب تا تموم بشه.

از دیروز تا حالا ایرانسل به زور من رو عضو فوتبال فانتزی میکنه.هی لغو کردم هی دوباره اومد .هورا شما با موفقیت عضو فوتبال فانتزی شدید.ای بابا.

یکی میمرد زدرد بینوایی

یکی گوید خانم زردک میخواهی

امروز آنلاین با پشتیبانی چت کردم و همه پیامک های تبلیغاتی رو لغو کرد برام.قبلا با برنامه ایرانسل من انجام داده بودم.ولی دوباره اومد.

کارشناس شماره۱۲۴۸ ایرانسل.ممنون از پیگیری و سرعت عمل شما.

اومدم بگم‌حرف های خوب بنویسید.اتفاقات خوب رو پر رنگ کنید.سعی کنیم به هم کمک کنیم تا حالمون بهتر بشه.

همه حالشون بد هست.بدترش نکنیم.

اگر حرف های خوب ننویسید مجبور میشم بگم‌که مدتیه به کسانی که از دنیا میرن حسودیم میشه.

مدتیه که دارم فک میکنم ای کاش خودکشی مجاز بود.

مدتیه فک میکنم همه رسیدیم ته خط.چیکار کنیم .نه میتونیم جلو بریم نه عقب.

همش ذهنم دنبال راهی میگیرده بدون این که باعث زحمت دیگران بشم زحمت رو از این دنیا کم کنم.فک کنم ما اهالی خاور$میانه همه مون اشتباهی دنیا اومدیم.

یه تحلیل میشنیدم که میگفت ترامپ میخواد خط بین فقرا و پولدارها رو مشخص کنه.یعنی همه پولدارها یه طرف.فقرا یه طرف.مشکلاتشون هم ربطی به پولدارها نداره.خودتون میدونید و بی آبی و قحطی و جین جین بچه های گدا گشنه ای که پس انداختید.

به نظرتون ترامپ میفهمه که همه ما سوار یه قایق هستیم.گیرم که لوکس باشه.گیرم که تایتانیک باشه.وقتی بره زیر آب همه رو میبره.حالا شاید پایینی ها زودتر.ولی بقیه هم میرن.

ای بابا.گفتم که حرفای خوب بزنید.