یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

اوتیسم؟

بطور اتفاقی یه فیلم سینمایی درباره یه دختر جوان که اوتیسم داشت دیدم.

بعد بطور اتفاقی مصاحبه لادن طباطبایی درباره اوتیسم و دخترش رو دیدم.

بعد بطور تصادفی تر یه سریال بسیار زیبا به نام دکتر خوب دیدم.درباره یک دکتر جوان که اوتیسم داره.

در حال حاضر اطلاعات اوتیسمی من فوران کرده.

نتیجه:دایم در حال چک کردن خصوصیات خودم هستم بفهمم اوتیسم دارم؟اوتیسم خفیف دارم؟یا کلا ندارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
فرشته یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 11:42

خانومی باسلام
خداروشکر که اوتیسم ندارید.زندگی کردن با اتیسم خیلی سخت است بخصوص اگر اتیسم ازنوع حاد وشدید باشد وبا بیقراری و خودزنی.حتی نتواند دردش را بگوید یا غذایش را بخورد ودر سن 14 سالگی قادربه کنترل دستشویی نباشد.خیلی مشکل است 12 است که با اتیسم زندگی می کنم و من وخانواده ام ازنظر روحی وفیزیکی وجسمی داغونیم ومبتلا به انواع بیماریها.مسافرت نمیشه رفت جتی رفتن تا سرکوچه .خداروشکر که اتیسم نیستید .چون زندگی جهنم است

سلام گلم.نمیدونم شاید هم در سطوح خفیف باشم.وقتی علایم رو خوندم دیدم تعداد زیادی از آدمها میتونن داشته باشن.بدون این که بفهمن مشکل از کجاست.میدونید که اوتیسم طیف گسترده ای داره.مثلا من از جاهای شلوغ وحشت دارم.نمیتونم حتی عروسی های پر سر و صدا رو تحمل کنم.از لمس دیگران و نزدیک بودنشون به خودم خوشم نمیاد.و...

همطاف یلنیز چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 12:52 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
اگه همون دختری که در خوابگاه برای حس آرامش برای خودش با تیر و تخته جایی شبیه نگهدارنده گوساله ساخت، منم فیلمش رو دیدم
و
و منم چندقسمت این سریال کره ای رو دیدم. به نظر منم زیباست و البته خلاقیت دکتر اوتیسمی هم متعجبم کرد! یه دختربچه بیمار داشتند که فکر می کرد سگ است و غذا نمی خورد، اونم رفت برایش غذای پروتینی سگ آورد ( یاد بوعلی سینا و اون مردی که فکر می کرد گاوست افتادم)
فقط از لادن طباطبایی و دخترش بی خبر بودم.
چک نفرمایید، به نظرم کلا ندارید.

نه اون فیلم رو ندیدم.این یه فیلم آمریکایی بود.میخواست نویسنده بشه.یه قسمت کامل از پیشتازان فضا رو نوشته بود.با جزییات کامل.
اون دکتر هم آمریکایی بود.کلا تو خط آمریکا و اروپا کار میکنم‌از جای دیگه بار نمیزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد