یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

راه کار

با این بی برقی های هر روزه و گرما چه کنیم؟

چند روز پیش در حال پاک کردن آلبالو چند قطره آبش پرید به تی شرت سفیدم.از اون‌جایی که ترسیدم لک بمونه سریع بردم زیر شیر شستم و تر پوشیدم.گرچه فقط همون لکه رو با دست شستم ولی کل جلو خیس شده بود.انقدر خوب بود.اصلا از گرما چیزی نفهمیدم.به این نتیجه رسیدم‌که میتونم تی شرت رو با آب پاش خیس کنم .دیگه احتیاج به وسایل خنک کننده هم کمتر میشه.

فعلا وضعمون اینجوریه.هر چقدر بیشتر صرفه جویی کنین به نفع خودمون میشه.شاید کمتر ساعت خاموشی داشته باشیم.خاموشی ها برای خیلی ها کشنده است.کسانی که بیمار در منزل دارن.کسانی که مواد خوراکی فاسد شدنی در یخچال دارن.به هم کمک کنیم.از خودمون شروع کنیم.

یه مشکل دیگه هم داشتم.اونم شستن موی سر هست.در تابستان خیلی دلم میخواست  هر روز یا یه روز در میان موهام رو بشورم.ولی فکر صرفه جویی آب نمیگذاشت.یه بطری آب معدنی یه لیتری برداشتم و پر کردم.با خودم قرار گذاشتم به جای این که از دوش استفاده کنم از اون مقدار آب استفاده کنم.و موفق شدم.حالا میتونم با عذاب وجدان کمتری بشورم.

خوب اینم از امروز.با توکل به خدا دست بذاریم سر زانوهای خودمون و یا علی بگیم.