یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

خار پاشنه

سلام،یه تجربه داشتم که میخوام با شما در میون بذارم.شاید براتون مفید باشه.

یه مدت بود صبح ها وقتی میخواستم از تخت پایین بیام نمیتونستم پامو زمین بذارم.وقتی با دوستان همسن وسال درمیون گذاشتم متوجه شدم اون ها هم مشکل دارن.و گویا بهش میگن خار پاشنه.رفتم سرچ کردم ببینم چی شده خار در آوردم.

بعد فهمیدم یه رباط پشت ساق پا هست که شب وقتی میخوابیم به حالت آزاد هست،صبح اون باید جمع بشه که پا روی زمین قرار بگیره،وقتی سن بالاتر میره خاصیت ارتجاعش کم میشه و درد بخاطر همین هست،یه جا دیدم توصیه شده بود شب قبل از خواب با کمی روغن زیتون و ترجیحا زنجبیل و یا دارچین ساق پا و کف پا رو ماساژ بدید،صبح این مشکل کم میشه.

البته راه حل های طبی هم داره،دمپایی مخصوص طبی،پاشنه طبی و ...

حالا من چند شب هست که روغن زیتون رو استفاده کردم و راضی بودم.گفتم که اگر کسی مشکل داره امتحان کنه.