یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

سود و زیان

آقا مردم میرن طلا و ارز میخرن.وضعشون خوب میشه.من رفتم چند تا جعبه والسارتان خریدم احتکار کنم شرکتاش ترکید.هر کی بدخواه داره بیاد یه پولی بهم بده برم سروقتش.

نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 13 مرداد 1397 ساعت 02:30 http://www.landafg.blogfa.com

سلام حدودا سه سال پیش شمارو تو وبلاگم داشتم، الان کاملا یهویی چشم به کامنت قدیمی تون خورد و چه خوب که هنوز هستید اینجا

ممنون.میگن‌کوه به کوه نمیرسه
آدم به آدم میرسه

مینو جمعه 5 مرداد 1397 ساعت 13:33

من هم همین حس را در مورد خودم دارم.بعد از سالها فکر کرده بودم میشه سری به پسرم بزنم که ایران نیست,اوضاع ارز اینجوری شد

خیلی بد شد.خدا بخیر کنه.

باهوش چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 17:05

خاستم راه حل بدم.همین.ببخشید
خاستم بگم همین الان کارهای راحتی است که نه نیاز به دفتر و مغازه داره و نه هزینه و زحمت اضافی.

میدونم ولی من همش سه تا جعبه والسارتان گرفتم.سه تا جعبه۳۰ تایی.اون‌ احتکار هم شوخی بود.کاسبی نبود.

باهوش سه‌شنبه 2 مرداد 1397 ساعت 17:28

چرا احتکار؟؟؟
راه های بهتر و آسونی برای پول در آوردن هست.
اول باید ببینید جزو چه نوع از آدما هستید؟؟از نظر شخصیتی؟؟
بعدش این است که چه مهارتی دارید؟؟؟
یا حدودا چقدر پول و سرمایه دارید؟؟؟
یا تو شهر بزرگ هستید یا شهر کوچک؟؟؟یا روستا؟؟؟
دنبال شغل تمام وقت هستید یا پاره وقت؟؟
اینها همش مهمه.

بابا جون احتکار کردم نمیرم.پول پیشکشتون

گیلاس آبی دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت 18:28 http://thebluecherry.blogfa.com

کاش میگفتید چی هست حالا؟!

داروی فشار خون.سه تا بسته خریدم اگر کم شد در نمونم.ورشکست شدم رفت

انسان شنبه 30 تیر 1397 ساعت 20:17 http://criticizer.blogfa.com/

من فقط توی این مدت شکلات خریدم و با حرصی بس دلپذیر خوردم

خوش به حالت.اقلا خریدی لذتش رو هم بردی.من که ورشکست شدم با این سرمایه گذاریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد