یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

کتاب جدید

بعد از مدت ها یه رمان ایرانی خوندم که خیلی دوستش داشتم.کاش بلد بودم عکس بذارم.شاید هم تونستم.

اسمش هست خواب عمیق گلستان.

نوشته پروانه سراوانی.


نظرات 4 + ارسال نظر
نادیا امامی سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 14:31

دیگه همه وبلاگ رو خوندم سهیلا جان
راستی یه کتاب هست و یک سریال البته به اسم نیایشهای چرنوبیل و چرنوبیل
شدیدا و اکیدا توصیه به خوندنشون دارم

سلام.سریال چرنوبیل رو دانلود کردم ببینم.یه کمی از قسمت اول رو هم دیدم.ولی دلم نیومد بقیه اش رو ببینم.از بس وحشتناک بود این حادثه.

سمیه سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 10:27

منم تعریفشو خیلی شنیدم ولی متاسفانه تا حالا پیداش نکردم حتی باغ کتابم نداشت راستی خانم سراوانی یه وبلاگم دارن که من خیلی دوست دارم پروانه ای روی شانه دلتنگی

ممنون.حتما میرم سراغ وبلاگش.

سمیه سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 10:27

منم تعریفشو خیلی شنیدم ولی متاسفانه تا حالا پیداش نکردم حتی باغ کتابم نداشت راستی خانم سراوانی یه وبلاگم دارن که من خیلی دوست دارم پروانه ای روی شانه دلتنگی

باران پاییزی دوشنبه 24 تیر 1398 ساعت 10:03 http://baranpaiezi.blogsky.com

سلام. تو قسمت یادداشت جدید اون پایین یه picofile.com هست. روی اون کلیک کنید یه صحه براتون باز میشه که اون بالا ارسال فایل داره. اگه روی اون بزنید عکسی رو که انتخاب کردید رو براتون از توی انتخاب فایل نمایش میده. بعد از انتخاب عکس فیال آپلود میشه و بعد از کلیک شما روی اون آدرس صفحه ی عکس که رو کپی کنید و برید قسمت یادداشت جدید عکس یه درخت هست روی اون کلیک کنید تا باز بشه بعد آدرس کپی شده رو توی اون وارد کنید. بعد از پیش نمایش تصویر ثبت رو بزنید تا عکس تو یادداشت شما نمایش داده بشه. اینطوری میتونید عکس بزارید برای وبلاگ

ممنون.برم امتحان کنم.
نشد.تا قسمت ارسال فایل میرم .بقیه اش میمونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد