یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

تو هم بروتوس

الان فهمیدم تو این وانفسای بی کامنتی یه کامنتم رو بلاگ اسکای خورده.نه اون‌پست استخرم رو با کامنتم خورده.ای داد.چه کنیم از دست این دنیای مجازی که بهش دل بستیم.

یه پست منتشر شده و یه پست چرکنویس که گذاشته بودم برای امروز.هر دو رو خورده.

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 10:01

سلام سهیلا جون.من قبلا شما رو میخوندم ولی متاسفانه یه مدت نیودم وادرس اینجا رو ذخیره نکرده بودم.الان به لطف خدا اینجا رو میخونم ولی خاموش بودم این اولین کامنتم هست.ممنون از مطالب اموزنده شما یه دنیا تشکر و مهربانی.من امدم پست قبلی و بخونم که دیدم همش ارورر میده.الان دیدم حذف شده.بلاگ اسکای قاطی کرده.

سلام،خوش آمدید،ممنون از همراهیتون.متاسفانه حذفش کرده.

همطاف یلنیز یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 18:13 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
...
آی! اسکای هم؟

به کجای این شب تیره بیاویزم قبای ژنده خود را؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد