یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

درد کوچک و بزرگ ۲

گذشت تا چند ماه قبل،موضوع رو تو یه گروه دوستانه،مطرح کردم.گفتن اشتباه گوش رو سوراخ کردن،و اگر بری دوباره سوراخ کنی،درست میشه .رفتم با شجاعت،گوش رو دادم دست یه آقای دکتر،و مجدد،سوراخ کردن. سوراخ گوش،عالی شد،اما...

گوشواره میخی که زدن،در نمیاد.خیلی سفته .

تقریبا سه هفته است تو خانواده،همه به گوش من آویزان شدن،حتی همسر جان که دست به آچارش خوبه،یه طرف پره رو شکست.ولی در نیومد،که نیومد.

تو خانواده هم میخندن،هم دلسوزی میکنن .

هر بار این لاله گوش بیچاره،مجروح میشه،ولی گوشواره،تکون نمیخوره.فکر کنم همچنان عاق پدرم،دنبالم هست.

اگر کسی میدونه چه کنیم،لطفا راه کار بده .

نظرات 4 + ارسال نظر
یاسی دوشنبه 5 شهریور 1403 ساعت 06:56

اخ اخ..منم توی بچگی رفتم داروخانه با مامانم اونجا یه خانمی بود که مسئول اینکار بود..بی انصاف گوش چپم رو کج سوراخ کرد...همیشه خدا من با این گوش چپ مشکل دارم و دعاش رو بجون اون خانم بی عرضه میکنم !!! تمام مدت فشاری که به این گوشم میاد باعث قرمزی و تورمش میشه ..سر عقد هم مادر شوهرم نتونست گوشواره گوش چپ رو بندازه و با خواهرشوهرا بسیج شده بودن اخرشم چند نفر دیگه تشریک مساعی کردن تا مشکل حل بشه....کلا خیلی بندرت گوشواره میندازم چون فقط باید درد و تورمش رو تحمل کنم...دستش بشکنه با این گوش سوراخ کردنش!!!

دوباره برید درمانگاه،معمولا دکترها سوراخ میکنن،سوراخ کنید.

فاطمه پنج‌شنبه 11 مرداد 1403 ساعت 23:21 https://4seasoninlife.blogsky.com

انشاالله که گوشتون بهتره، نمی‌دونم چرا آقایون در مورد زیورآلات خانمها نظر میدن
همسر من خیلی روی النگو حساسه هر چقدر من النگو دوست ندارم ایشون به هیچی حواسش نباشه ، حواسش هست حتما النگوهامو بندازم .
البته منطقه ما طلا داشتن برای خانمها مهمه

طلا داشتن خوبه،قشنگه،پشتوانه روز مباداست.
آقایون درباره همه چیز نظر میدن.
خدا رو شکر،گوشم خوب شد،یه عالمه گوشواره بدلی خریدم .روز به روز میاندازم.فقط حیف که همش باید جلو آینه باشم.تقریبا همه جواهرات رو میشه،خودت ببینی،ولی گوشواره رو نمیشه

فریبا جمعه 29 تیر 1403 ساعت 20:15

اگر اشکال از خود گوشواره است به یه طلا فروشی برو .اونها قیچی های ظریف مخصوص برش فلز دارند.

بله،اشکال از گوشواره هست.درد نمیگیره؟

فریبا پنج‌شنبه 28 تیر 1403 ساعت 23:34

سلام سهیلا عزیز.
احتمالا گوشواره به لاله گوشت فرو رفته وجوش خورده.راحت بیرون نمیاد یه دکتر جراح برو برات ببره و بیرون بیاره.هم بی حس می کنه هم برش درست میده.
من هیچوقت گوشم رو سوراخ نکردم.منم مثل پدر شما زیورآلات دوست ندارم بخصوص گوشواره والنگو.

سلام عزیزم،رفیق قدیمی،جوش نخورده،راحت میچرخه،ولی اون‌پیچ،خیلی محکم قفل شده به اون میله .اون‌پیچ باید بچرخه تا در بیاد،ولی هیچ جور نمیچرخه.آخرش باید برم دکتر جراح.نمیتونم درد بکشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد