یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

چاره کار

سلام،روزتون بخیر،من اون پادکست رو گوش دادم ،به این نتیجه رسیدم که حرف هام رو بزنم.
خوب این جا یه مشکلی بود،اون کسی که مخاطب بود،با همون کلمات اول که بهش گفتم،شروع کرد به شلوغ بازی،دوره افتاد،بین دوستان مشترک،از من بدگویی کرد،من رو آدم حسود،بداخلاق،کنترل گر معرفی کرد.کار بسیار احمقانه ای بود،چون،اینا دوستان چهل ساله هستن،از دوران دبیرستان،رفت و آمد داشتیم.
نتیجه این که باب گفتگو ،با این شخص بسته شد.خوب چه باید کرد؟
یه روشی بود،از قدیم انجام میدادم،حرفام رو مینوشتم،یا به طرف میدادم،یا پاره میکردم.
هر جایی که راحت هستید بنویسید،وبلاگ،کانال،صفحه کاغذ،تجربه میگه با خودکار و کاغذ نوشتن،نتیجه بهتری داره،حتما از نظر علمی دلیل موجهی داره.
که من نمیدونم.
خلاصه خواستم بگم اگر نشد حرف هاتون رو به طرف بزنید،به کاغذ بزنید.
انگلیسی ها میگن
Let it out of your chest
از سینه تون بریزید بیرون.
حرفای ناگفته،بغض میشه،بیماری میشه .
حالم خیلی خوب شد با این کار،امتحان کنید.

نظرات 5 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 7 خرداد 1402 ساعت 21:21 http://www.parisima.blogfa.com

من الان دقیقاً همون فرد منفجر شده هستم! که هرکی ناراحتم کنه صاف بهش میگم ازت ناراحت شدم. میدونی سهیلا جان، وقتی سالهای متمادی تحمل کنی و دم نزنی، انگار همه عادت میکنن هرچی دلشون خواست بهت بگن یا هر طور دوست دارن باهات رفتار کنن. وقتی بعد از سالها طاقتت طاق میشه و زبون باز میکنی حتی مسائل قدیمی هم میریزن بیرون. به تعداد موهای سرم از آدما رنجیدم، نه اینکه به هر چیزی حساس باشما، نه، ولی خیلی ها به عمد اذیتم کردن که اینجا جای گفتنش نیست. و من نمیدونم چرا هیچی نمیگفتم!!!

الان میگم وای خدایا من اینهمه سال چرا ساکت موندم؟ چرا واقعا؟؟

یادمون داده بودن،اینجوری دختر خوب میشدیم.باید گفت.

صفا جمعه 5 خرداد 1402 ساعت 17:40 http://Mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

جالبه. ولی من سعی میکنم دلخوری رو فراموش کنم .تقریبا میتونم بگم اصلا دلخور نمیشم.

فراموش نمیشه دیگه،یه جایی منفجر میشه.

مامان فرشته ها جمعه 5 خرداد 1402 ساعت 16:37 http://mamanmalmal.blogfa.com

منم رنجنامه زیادداشتممخصوصا وقتی از همسر یا افرادی ناراحت بودم و تویه مقطع عجیب درون گرا بودم همه جا دلنوشته دارم
الان دیگه رسما کولی بازی درمیارم وقتی ناراحتم

کولی بازی خوبه

افسانه پنج‌شنبه 4 خرداد 1402 ساعت 23:39

نوشتن واقعا تاثیر خوبی داره ولی نمیدونم چرا برای شروع کردنش انقدر تنبلیم میاد.

بله،واقعا کار سازه.

ح پنج‌شنبه 4 خرداد 1402 ساعت 09:38

من نا خود آگاه
وقتی ناراحت بودم می نوشتم

آفرین،بهترین روش هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد