یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

پیشنهاد کامنتی

یه پیشنهاد دارم.نمیدونم دوست دار ید شرکت کنید یا نه.خواهش میکنم تو  بلاگ های خودتون هم انتشار بدید.نوشتن وبلاگ و خوندنش یکی از اون کارای فرهنگیه که ارتباط بین آدم ها رو تقویت میکنه.البته اینستا و تلگرام همکارایی خودشون رو دارن.مثل این که شما ویلا رو با یه آپارتمان 50 متری مقایسه کنید.یه ویلای دنج لب دریا که فقط مال خودت باشه یه کار انجام میده.یه آپارتمان 50 متری تو مرکز شهر هم البته کارتو راه میاندازه.در این حد که از کار بر میگردی مجبور نباشی خیلی راه طی کنی و زود به محل استراحت برسی.حالا همه رفتن به سمت آپارتمان و از ویلا غافل شدن.برای رونق دادن به وبلاگ ها بیایید از ناظر بودن دست بردارید.بخونید و نظر بدید.حتی اگر نظر هم ندارید سلامی بکنید و رد شید .یعنی صاحب وبلاگ بفهمه خواننده داره و خواننده اش کیه.شاید اینجوری وبلاگ ها رو از رکود در بیاریم.من از خودم شروع میکنم.باشد که همه گیر شود.



سلام.

نظرات 24 + ارسال نظر
مصی جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 01:35

سلام

علیک سلام.خوش آمدید.ممنون

رویــــROYAـا چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 13:16 http://mynicedream.mihanblog.com

با دوستی در مورد کامنت کپی پیست صحبت کردید
البته منکر بعضی مطالب فوق العاده عادی و توجه برای نشرش نمیشوم
که خیلی هم عالیست ولی گاهی دوستان چیزی را براین کپی پیست میکنند که میتونم قسم بخورم اصلا خودشون هم نمیدونن چیه نه تنها ربطی به پست من داره حتی خودش مطلب کلا بی ربط وبی معنیست
یادمه روزی پستی غم انگیز از درد دلی از بیماری پدرم بود گویا گذاشته بودم
انتظار کمی دلجویی ...فقط کمی دعا نمیدونم چطوری بگم یه دست که روی شانه ان کمی باشه ومنو دلداری بده ..در اون لحظات
دوستی اومده کامنت داده
اسبانی که در چراگاه جمن میخورند لایق این چرا گاه نبود واون علف ها ی سبز ....... رفتم اعتراض که این چیست نوشتی معنایش در این لحظات چیست ؟ من الان دارم از درمان پدرم میگویم وشما چه نوشت هاید به اسبش یا چرا گاه توجه کنم اصال منظورتان چیست ؟ او در جوابم نوشت فقط ماند هبود در دنیای مجازی هم جوبگوی مردم باشیم ..اینجام تا راحت باشم وبنویسم !!! بنظرتان منطقی است ؟

چه بامزه.نه واقعا شده فقط کپی پیست.شاید چند کلمه اول رو بخونن به نظرشون قشنگ بیاد برمیدارن همه جا کپی میکنن.بابا جان از خودت هم مایه بذار.البته منم خیلی از مطالب رو که فکر میکنم حتما باید بقیه هم بخونن کپی میکنم.ولی حداقل وبلاگم جاییه که از فکر خودم مینویسم.البته دروغ چرا.گاه گاهی هم کپی میکنم با ذکر منبع.

رویــــROYAـا چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 13:02 http://mynicedream.mihanblog.com

لینک کردیم شما را

ممنون از لطفتون.

رویــــROYAـا چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 13:01 http://mynicedream.mihanblog.com

سلام روز بخیر
به خواسته تان ..........
خواندمتان مخصوصا ختم و این پست ر ا و موش ها را


ممنونم بمن سر بزنید

حتما

ونوس چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 12:27

این پستتو الان دیدم و باهات موافقم
هرکی میگه از کامنت بدش میاد دروغ میگه.البته منظورم کامنت گرفتنه
بعضی جاها هم خودم شخصا برای وبلاگ خاصی که خوندم کامنت گذاشتم و طرف به قول علی آقا انقدر سرد و گزینشی جواب داده که دیگه بدم اومده براش نظر بزارم
همین دیگه حرف زیاده با گوشی سخته بنویسم

آره.برخورد صاحب وبلاگ هم شرطه.بعضی وقتا آدم احساس میکنه دوست ندارن براشون کامنت بذاری.ممنون که کامنت گذاشتی.میدونم با موبایل خیلی سخته

داش آکل چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 00:39

کاملا موافقم ، کاش وبلاگ ها هم قابلیت لایک داشتند. البته بی دنگ و فنگ، مث فیسبوک

الانم باید خواننده های خاموش روشن شن و یه نظری بذارن، قبلا که پای نوشته ها 8 تا نظر بود 80 نفر میخوندن، الان که یکی دوتا شده واقعا انگیزه نوشتن پایین میاد.

سلام.ممنون نظر دادید.آینده خوبی برای وبلاگ نویسی نمیبینم.الان در یه گروه وبلاگ نویس در تلگرام عضو شدم که تقریبا 25درصدشون وبلاگ رو بستن.

نسرین سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 23:17 http://yakroozeno.blogsky.com/

لااقل تو این دنیای مجازی دست و پای همو نبندیم تا تمرینی بشه برای دنیای واقعی و بیرون. چه لزومی داره وقتی کسی نظری نداره چیزی بنویسه؟

سلام.غرض بستن دست و پا نیست.رونق دادن به وبلاگ نویسیه.در واقع میخواهیم فکر کردن رو ترویج کنیم.به جای کپی پیست و خاله بازی.اگر همه خاموش باشن کم کم باز خورد در وبلاگ ها کم میشه.اونوقت من به جای نوشتن وبلاگ میشینم با دیوار خونه ام حرف میزنم و در تلگرام صحبت های خاله زنکی میکنم و در اینستا عکس صبحانه و نهار و شام خورده یا حتی نخورده ام رو میگذارم.یه خورده دورتر ها رو ببینیم.البته این نظر منه.عقاید بقیه هم محترم.من خودم هم واتس دارم هم تلگرام و هم اینستا.سعی هم میکنم از هر کدوم به بهترین شکل ممکن استفاده کنم.

سروش سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 17:52 http://azadkish.mihanblog.com

دوست گرامی، وبلاگ "زندگی شیرین" به این نوشته ی شما لینک داده بود. من کاملا با نظر شما موافقم و با اون لینک دیگه ای که در "زندگی شیرین" برای این موضوع داده شده بود، مخالف.
برای خودم آمار بازدیدها مهمه، آمار نظرها هم مهمه اما مهمتر از اینها وجود چند نظر فنی و تحلیلی و قویه. این آخری من ر واقعا ارضاء میکنه. حتی ترجیح میدم کیفیت نظرهای وبلاگم بالا باشه اما کمیتش پایین.

ممنون.رفتم وبلاگ اون دوستمون رو خوندم.متاسفانه با این رفتارهای خاموش روز به روز وبلاگستان سوت و کور تر میشه..به وبلاگتون اومدم و برای پست کارینا نظر گذاشتم که متاسفانه میگفت آدرس وبلاگم نا معتبره و قبول نمیکرد.حالا که خودم معتبرم وبلاگم نا معتبر شده.

مگهان سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 09:23 http://meghan.blogsky.com

ی وای پسرخاله چیه:دی
این چه حرفیه
نه من کلی مثال زدم، که وقتی یکی از یه سری چیزا نوشته باید دقت کرد و در رابطه با همون مساله تا حد امکان نظر داد نه کاملا نامربوط:))
سلااااامتی مامان کوچولو ^-^ ما خوبیم.

ممنون.منم خوبم.ولی گاهی وقتا طرف حواسش پرت میشه از خستگی و ناراحتیش ویادش میره

مگهان سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 02:26 http://meghan.blogsky.com

من خوشحال میشم خونده بشم اما حقیقیتا از خونده نشدن خیلی دلگیر نمی شم، راستش برام مهمه چه نظری دریافت می کنم و نظرات بی ربط می رنجونتم حتی!
مثلا من از اتفاقات اخیر نوشتم و دلتنگی و از امتحانات و فشارشون یکی بیاد بگه سلام چه خبر؟
خب خبر همونی بود که نوشتم دیگه:( دوس دارم نظر یه ربط ریزی به وقایعی که می نویسم داشته باشه و سلام و احوال پرسی خوشحالم نمیکنه

راستش من دلواپس بودم ولی نخواستم خیلی پسر خاله بشم.تا کسی خودش نیاد طرفم و مشکلات رو نگه نمیپرسم.خوب حالا تازه چه خبر

علی امین زاده یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 16:52 http://www.pocket-encyclopedia.com

والا من که می رم و نظر می دم اما به نظرم بعضی دوستان در تایید کامنتها گزینشی عمل می کنند!

خوب ویلای خصوصی و از این حرفا دیگه

آذر شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 22:01 http://dahe40.blogfa.com

سلام سهیلا جان
در مورد مقایسه ی وبلاگ با بقیه امکانات ارتباط مجازی باهات موافقم
به نظر منم وبلاگ خیلی ارزشمندتره چون اینجا ارتباط فکری حاکمه. متاسفانه من علی رغم علاقه ای که به گسترش این ارتباط دارم ولی چون فرصت نمی کنم سعی کردم حداقل دوستان قدیمی ام رو همیشه بخونم و براشون کامنت بذارم
اما هر زمان که فرصت کنم حتما برای بقیه دوستان که می خونم شون یا لطف دارن و کامنت می ذارن من هم کامنت خواهم گذاشت

ممنون آدذر جان.منظور همینه که چراغش خاموش نباشه.

شیرین شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 19:04 http://www.ladolcevia.blogsky.com

سلام سهیلا خانم.
راستش من زیاد روی تعداد نظرها یا خاموش بودن دیگران شکایت ندارم. نمی توانم کسی را مجبور کنم نظر بدهد ولی خیلی ها هستند راستی راستی از این موضوع ناراحت و دلسرد می شوند.
از طرف دیگر فکر می کنم آنچه که در محیط بلاک ارزش افزوده ایجاد می کند باز کردن موضوع در خلال گفتگوهاست. یک سلام خالی یا تعارف هایی از قبیل: ممنون. عالی بود! و غیره حکم سیاهی لشکر فیلم ها را دارند بنظرم!
اما خوب ... یادم باشد این پست شما را لینک بدهم برای آنها که علاقمند هستند و حساس روی تعداد نظرها.
پاینده باشید و شروع هفته تون خوش

سلام.منم دوست ندارم مجبور باشن به نظر دادن.ولی اگر همه تماشاگر باشن از رونق میافته.خود منم گاهی وقتا حوصله نظر دادن ندارم مخصوصا که عددای بلاگ اس ای خیلز بازی درمیاره.اما رونق وبلاگ چی.حیف نیس.ویلای مجهز رو به دریا.اینجوری متروک و سوت و کور بشه

نوشا شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 12:09

سلام عزیزم
قایمکی نیستم
فقط خواستم یه کم سرم خلوت باشه
اخه گولو خیلی شلوغ شده بود
بووووووووس

بوس ممنون

مهرداد شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 09:12

سلام
شلد باشید

سلام ممنون شماهم شاد باشید و ایام به کام

نوشا شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 08:20 http://noosha.blogsky.com/

سلام
یاد چهارشنبه های سلامی مون افتادم
سهیلا جان من فکر میکنم موج این شبکه های جدید خواهد گذشت و وبلاگ نویسی مامن اونایی خواهد شد که نوشتن رو جزوی از وجودشون میدونن

آره . خودم هم یاد چهارشنبه سلام بودم. متاسفانه من کارها رو شروع میکنم بعد یادم میره ادامه بدم. خوب اینم شروع خوبیه و بقیه هم خوب ادامه دادن. باشد تا در این راه مستدام باشیم. چه شاعر شدم امروز

خورشید جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 23:42

سلام
ان شالله قلمتون مستدام

ممنون خورشید عزیز

afarin جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 22:58

ولی وبلاگستان چیز دیگه ایه!

واقعا.چطور میتونن مثلا اینستا رو که کارایی دیگه ای داره یا تلگرام رو جایگزین وبلاگ کنن

حسن جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 22:22 http://afkarenagofteh.blog.ir

سلام پس

علیک سلام.ممنون

فریبا جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 19:20

سلام همیشه وبلاگتون رو می خونم

سلام سلام صد تا سلام.ممنون که میخونید.

raz جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 15:24 http://r-a-d.ir

موافقم با سپاس از تشبیه آرامش بخشتان ویلای دنج لب دریا.

ممنون از مشارکتتون.خواستم در وب زیباتون نظر بذارم بسته بود.

دوستانه جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 13:18 http://doostaneh7985.blogsky.com

سلام
پیشنهاد جالبیه . راستش به خیلیا سلام دادم و نظر گذاشتم اما هیچ کدام جوابی ندادن. این هم یک نوع بی فرهنگی به حساب میآد البته از نظر بنده

آره موافقم.حتی در حد یک سلام هم شده باید جواب داد.

همطاف یلنیز جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 11:18 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
.

علیک سلام.یار همراه

رهگذر جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 10:37 http://darrahgozarebad.blogsky.com

موافقم

ممنون.لطفا به اشتراک بگذارید همه گیر بشه.بلکه بتونیم رکود رو بشکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد