یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

سوسک

پیشی علاقه شدیدی به سوسک داره،وقتی میبینه تا مدت ها باهاش بازی میکنه،وقتی همسر میکشه سوسک ها  رو، تا مدت ها راه میره غر میزنه .هفته قبل براش دو تا سوسک پلاستیکی خریدم.یکیش رو با نخ قرقره،بستم و میکشیم روی زمین،چقدر خوشحال بود و بازی میکرد.بعد هم زیر رومیزی قایم کردم برنداره.گفتم ممکنه بخوره.بلا نگرفته پیدا کرده بود،و برده بود یه جایی که خودش دوست داشت قایم کرده،حالا کجا،خدا میدونه و خودش.دومی رو در آوردم،ایندفعه با کاموا بستم،بازی کردیم،دوباره یه جایی قایم کردم.

دیروز گذرم به اسباب بازی فروشی خورد،دوباره ۵ تا خریدم،ارزون بود البته،خانمه پرسید،اینا رو برای کار خاصی میخرید؟

تو دلم گفتم آره گردنبند درست میکنم میاندازم گردنم.

بهش گفتم گربمون عاشق سوسک هست .براش میخرم دست از سر سوسک ها بر داره.گفت گربه من از سوسک میترسه . وقتی سوسک میبینه میره قایم میشه .

اینم شانس ماست،گربه اشرافیمون،عاشق سوسک هست.

نظرات 4 + ارسال نظر
یاسی پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 ساعت 15:13

ای خدا...چقدر خندیدم...اونجا که تو دلت گفتی سوسکها رو گردنبند ورست میکنی میندازی گردنت ..

والا،چی بگم،

سمیرا جمعه 11 اسفند 1402 ساعت 00:21

پست خییییلی بامزه و باحال بود مرسی سهیلا بانوجانم

قابل شما رو نداشت،قربون شما

منجوق سه‌شنبه 8 اسفند 1402 ساعت 16:40

گربه های من از وقت غذاشون که میگذره میرن در چاه رو برمیدارن سه تایی دورش کمین میکنن که مثلا سوسکی موشی ازش بیرون بیاد.

چه بامزه.

سارینا شنبه 5 اسفند 1402 ساعت 09:25 http://depayser.blogfa.com/?

خودایااااااااااااااااااا پیشیی میمون (っ˘ω˘ς )


قدر دلم گربه میخواد

خیلی،انقدر بامزه میپره هوا،سوسک رو بگیره .
ان شاءالله خدا قسمت شما هم بکنه .یه جا خوندم تو یه کشوری،تا زندانی وارد زندان میشه،یه گربه بهش میدن نگهداری کنه .این جزو روند باز پروریه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد