یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

بلاگفا

دوستان،بلاگفا کلا تعطیل شد؟

چی شده،اصلا نشون نمیده.

نظرات 5 + ارسال نظر
monparnass پنج‌شنبه 12 بهمن 1402 ساعت 23:22 http://monparnass.blogsky.com

"جواب پاتولوژی رو سه شنبه میدن "

سلام سهیلا
جواب پاتولوژی رو گرفتی؟
ان شا الله نتایج خوب بودن؟

مال خودم رو گرفتم و بردم دکتر
زخم معده و ابتدای روده کوچک داشتم و اچ پیلوری
که منو گذاشت توی یه دوره درمان
دو ماه و نیمی به این شرح :

در دوهفته اول : 13 قرص در شبانه روز
در طول یک ماه بعد: یک قرص
دوهفته بعد : یک قرص
دوهفته آخر : بدون دارو
و در انتها آزمایش

الان توی دو هفته اول هستم
ناچار شدم چندین روز مرخصی بگیرم
با خوردن این همه قرص روز اول تهوع و درد معده شدید داشتم
از یه داروساز آشنا پرسیدم گفت از اثرات دارو هاست واگر تحمل کنی بهتر میشه
و بهتر شد
نه دکتر و نه داروخونه چیزی در مورد عوارض شدید دارو بهم نگفتند
کماکان پرهیز غذایی دارم و از انجام کارهایی مثل ورزش خوداری می کنم که ورزش نکردن برام خیلی تحملش سخته


پ.ن :
منشی دکتر از من برای رفتن پیش دکتر
و نشون دادن جواب پاتولوژی که
منجر به تجویز دارو شد ویزیت گرفت .
این متداوله یا دکتر من خیلی پول پرسته؟

سلام،قبل از مصرف هر دارویی،بروشورش رو دقیق بخونید.مگه دکترها حرف هم میزنن با آدم که اینا رو بگن .این تجربه رو از دوران شیمی درمانی داشتم. جدیدا دکترها،اگر خودت بری آزمایش رو نشون بدی،ویزیت میگیرن،اگه منشی ببره،و نسخه بنویسه ،نمیگیرن.البته بعضی هاشون.
من یه پولیپ تو روده داشتم،یکی تو معده،که در آوردن.برای مشکل رفلاکس همچنان دارو مصرف میکنم.جواب پاتو هم خوب بود،خدا رو شکر.

monparnass دوشنبه 2 بهمن 1402 ساعت 02:16 http://monparnass.blogsky.com

من هم تا اینو خوندم
رفتم سراغ چند تا وبلاگی که در اونجا می خونم
هیچ کدوم مشکلی در باز شدن نداشتن
یا اون وبلاگ خاصی که دنبالش بودی اون لحظه مشکل داشت
یا بلاگفا کلا اون لحظه مشکل داشته
فعلا که همه چی اونجا در امن و امانه

سلام،ممنون که گفتید،احتمالا مشکل از فیلتر شکنم باشه.عوض کنم ببینم چی میشه.

منجوق یکشنبه 1 بهمن 1402 ساعت 09:40

یه مدت مشکل داشت.
لطفا خبر سلامتیتو بهم بده

سلام منجوق عزیزم.جواب پاتولوژی رو سه شنبه میدن میبرم دکتر.

نسرین چهارشنبه 27 دی 1402 ساعت 23:17 http://sheroshoor1.blogfa.com/?

نه تعطیل نشده سهیلا جان

پس چرا نمیاره؟هیچ کدوم از وبلاگ ها باز نمیشه،نه با فیل،نه بدون فیل

مارال چهارشنبه 27 دی 1402 ساعت 19:32 https://mypersonalnotes.blogsky.com/

بلاگ اسکای هم بعضی وقتا دچار مشکل شده و بعد درست شده . به قولی : شکیبا باشید

چشم،ترسیدم،کلی از دوستانم اون جا هستن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد