یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

پرده

من بفهمم کی پرده رو اختراع کرده،یه خدا بیامرزی براش بگم،آخه رو چه حسابی،این همه پارچه،باید آویزون کنی،بعد هر سال در بیاری،بشوری،دوباره آویزون کنی،آخه چه کاریه.پدرم در اومد.باید یه چیزی باشه سبک،کم حجم گوگولی شستنش راحت باشه،نصبش راحت تر .آب هم کم مصرف کنه،این همه پارچه،اول تو وان خیسوندم،بعد سنگین شد.پدرم در اومد تا بردم تو ماشین انداختم،بعد همسر جان با غر و غر،نصب کرد.

والا،چه کار بیخودی.

نظرات 8 + ارسال نظر
منجوق جمعه 6 بهمن 1402 ساعت 18:00

پرده حریر بزن وزنش کمه و به جای سه برابر هم چین رو دوبرابر بگیر. اتفاقی نمیافته

پرده اش حریر بود،ولی توان‌من خیلی کم شده

monparnass چهارشنبه 4 بهمن 1402 ساعت 13:13 http://monparnass.blogsky.com

"تو فکرم هست یه چیز سبک،بگردم پیدا کنم‌اصلا پرده نباشه،مثلا روی خود پنجره باشه،قشنگ باشه،یه لا باشه،نور بیاد، "

از این چیزهای پلاستیکی مشبک با طرح های مختلف هست که اول خیس می کنن و بعد به شیشه می چسبونن.
اینها جز برای پذیرایی
برای بقیه خونه قابل استفاده هستن
ما به پنجره های بالکن پشت خونه از اینها زدیم
شفافن و نور رو رد می دن اما مشجر هستن
و دید واضحی
از سمت بیرون ایجاد نمی کنن. فقط سایه آدم از بیرون مشخص میشه

اینا خوبه،ولی یه موقع که میخواهی بیرون رو نگاه کنی،نمیشه،یه چیز دیگه تو ذهنم هست.باید ببینم هست.

تیلوتیلو چهارشنبه 4 بهمن 1402 ساعت 10:54 https://meslehichkass.blogsky.com/

ما وقتی اومدیم توی این خونه، مادرجان که مریض بودند و تازه عمل کرده بودند، پدرجان هم انتخاب را به عهده من گذاشتند
منم ساده ترین و کم چین ترین پرده را انتخاب کردم
البته چون آفتابگیر هست خونمون پرده های سالن آستر هم دارن
ولی در کل باز کردن و شستنشون خیلی کار سختی نیست
میزارم برای اسفندماه
اتاقها هم همه پرده حریر ساده یک لا دارند...

ای تیلوی عزیز ،شما جوانی،من الان به این مشکل برخوردم،قبلا به سه سوت پرده پایین میومد،شسته میشد،نصب میشد.هی،جوانی کجایی که یادت بخیر.

monparnass چهارشنبه 4 بهمن 1402 ساعت 04:22 http://monparnass.blogsky.com

" آخه رو چه حسابی،این همه پارچه،باید آویزون کنی،بعد هر سال در بیاری،بشوری،دوباره آویزون کنی ..."

برای اینکه یه همسایه کنجکاو از واو به واو کارهایی که توی خونه اتون می کنین با خبر نشه !!!
من شنیدم توی خارج که پرده مد نیست
و خجالت کشیدن و این حرفها معنی نداره
بعضی ها که حوصله اشون سر میره
یه تلسکوپ کوچک می خرن
و گاهی بجای دیدن تلوزیون یا آسمون ، زندگی همسایه ها شون رو میبینن !!!


پ.ن :
بقول خودت چرا اینهمه چین چین ؟!!!
خوب، مدلهای سبک و کم چین استفاده کن

قدیمی هست،جدید نخریدم که،بعدشم‌پرده تور باید سه برابر چین داشته باشه،ما پنجره زیاد داریم،اون زمان که خریدم،جوان بودم،سالم بودم.حالا یه وقت سال آینده،دیدید همه رو بخشیدم،به جاش روزنامه چسبوندم،تعجب نکنید.
تو فکرم هست یه چیز سبک،بگردم پیدا کنم‌اصلا پرده نباشه،مثلا روی خود پنجره باشه،قشنگ باشه،یه لا باشه،نور بیاد،خلاصه نمیدونم چی دوست دارم.ولی اینو دوست ندارم.

منیژه سه‌شنبه 3 بهمن 1402 ساعت 23:46

وای پرده اونهم‌با خونه قدیمی ما سقف بلند پرده توری حجیم. من کلا این مسولیت را از همون اول زندگی سپردم خشکشویی و سپس همسر جان و سپس تر پسر جان برای نصب. تنها کار ثوابی که در حق خودم در زندگی مشترک انجام دادم همین یه کاره.

تا بچه ها کوچک هستن،به حرف گوش میدن،قبلا هم ،وظیفه همسر بود،بعد هم‌پسرها،الان میترسم به همسر بدم،اونم از من بدتره،پسر ها هم دیگه گوش به حرف نمیدن،کلا خونه تکونی،براشون کابوسه

صفا سه‌شنبه 3 بهمن 1402 ساعت 17:17 http://Mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

وااای خدا شب عید و خونه تکونی

کابوس،منم حساسم به آب ریختن.هیچی دیگه

شادی سه‌شنبه 3 بهمن 1402 ساعت 12:15 http://setarehshadi.blogsky.com/

من هر روز دارم همسر جان رو تهدید می کنم اگر هرچه زودتر اقدام نکنه به باز کردن پرده ها خودم دست بکار میشم.

آره میبینی،من هر بار میگفتم،همسر جان میگفت،پرده به این تمیزی.چش هست.

تیلوتیلو سه‌شنبه 3 بهمن 1402 ساعت 09:35 https://meslehichkass.blogsky.com/

والا،هی چین،چین،چه خبره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد