یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

من و هایده

چند وقت بود،احساس میکردم دستگاه گوارشم مشکل داره،به عادت غلط همیشگی،هی طولش دادم،بعد رفتم دکتر،مثل همیشه ،آندو و کولو،دوستانی که انجام دادن میدونن چه خبره ،روز قبلش درست مثل جهنم هست.یه پودر بدمزه رو تو آب حل میکنی،انقدر میخوری،تا جونت دربیاد .چند تا هم قرص، برای بعضی ها شیاف،یعنی از اینطرف میخوری،از اونطرف،دستشویی .

دیگه نگم براتون.تا روز بعد،شب هم خواب نداری .

خدا رو شکر،ایندفعه داروش تغییر کرده بود،سه تا بسته پودر،تو نصف فنجان آب،حل میشد .مزه اش خوب بود .

ولی قسمت خیمه زدن روی دستشویی، سر جای خودش باقی مونده بود .

وقتی آماده شدم،برم اتاق کولو، آهنگ هایده گذاشته بودن،انقدر قشنگ .همینطور که داشتم بیهوش میشدم،گفتم خدایا میشه الان بیام پیشت ،قول میدم آدم بهتری باشما .حکایت گل در بر و می در کف و معشوقه،به کام است ،شده بود.

یکساعت بعد گفتن بلند شو،تشریف ببرید منزل .

هیچی دیگه،حالا باید هفته دیگه،کارنامه اعمال رو بگیرم،ببرم دکتر ببینه .

دیگه خبر جدیدی نیست،در واقع،ملالی نیست،جز دوری شما .


سلامت باشید.

نظرات 6 + ارسال نظر
سمیرا پنج‌شنبه 28 دی 1402 ساعت 21:33

چقدر خوشحال شدن دیدم برگشتین پیشمون خوش برگشتین و سلامت باشین ان شاءالله

سلام،ممنون از لطفتون.وبلاگ خونه اول من هست.تا بتونم،ولش نمیکنم.

نسرین چهارشنبه 27 دی 1402 ساعت 23:24 http://sheroshoor1.blogfa.com/?

امیدوارم بزودی خبر سلامتیتو بدی

ممنون نسرین جان،حتما

شادی چهارشنبه 27 دی 1402 ساعت 09:59 http://setarehshadi.blogsky.com/

ایشالله که نتیجه اش خوب باشه سهیلا جان.
منم به خاطر همین مراسم قبلش فراری بودم از کولونوسکوپی
من فقط خیمه زدن رو نداشتم یعنی از صبح تا شب 5 بسته پودر و کلی آب خوردم انگار نه انگار هیچ احساسی نداشتم گلاب به روتون تا اینکه صبح روزی که بعدازظهرش کولو داشتم بالاخره افاقه کرد و همش نگران بودم نکنه روده ام پاک نباشه و بخواد تکرار بشه.

وای،این که خیلی ترسناکه،همش استرس میده،من از وقتی اون پودر رو میخورم،دست به دامن دستشویی هستم،تا چند ساعت قبل از کولو.

monparnass سه‌شنبه 26 دی 1402 ساعت 21:07 http://monparnass.blogsky.com

" ایندفعه یه پودر دادن به نام نونا پیگ"
ممنون !!!!
به سوالی که قرار بود بپرسم
قبل از پرسیدن
جواب دادی !!!

قربون شما،خودم خیلی ذوق کردم از این پودر،نصف کار رو برام راحت تر کرد.خیلی سخت بود اون قبلی.البته کلینیک مسعود رفتم،امیر آباد شمالی.گفتن فقط همون داروخانه بگیرید.

MONPARNASS سه‌شنبه 26 دی 1402 ساعت 09:16 http://monparnass.blogsky.com

سلام سهیلا
چه جالب
یه همدرد پیدا کردم
من هم اینو هفته پیش انجام دادم


" ایندفعه داروش تغییر کرده بود،سه تا بسته پودر،تو نصف فنجان آب،حل میشد "
مال من کار با اعمال شاقه بود !!!
دو بار در روز
و
هر بار دو ساشه پودر در دو لیتر آب بود
که باید هر یه ربع یک لیوانش رو می خوردم
مکافاتی بود
ترکیدم از آبخوری !!!




"... خیمه زدن روی دستشویی ... "
از اثرات مثبتش چرا نمیگی؟
وزنم در انتهای کار حدود 5 کیلو کم شده بود !!!!
البته من از 4 روز قبل فقط مایعات شفاف می خوردم
و دیگر هیچ
مثل آب گوشت
و
مخلوط آب و عسل و آبلیمو




"همینطور که داشتم بیهوش میشدم..."
بهترین قسمت کار
من هم حسابی ازش لذت بردم
البته مال من هم با اینکه بخش خصوصی بود
اما
پخش موسیقی نداشت
اتاقش هم تنگ و تاریک و پر رفت و آمد بود
توی هپروت بودم که یهو دیدم دکترم با خنده می گه :
تموم شد مشکلی نداری برو به سلامت !!
البته من هنوز نتایج نمونه برداری از آزمایشگاه رو نگرفتم

سلام،فکر کنم همدرد زیاده،متاسفانه تو ایران،خیلی ها درگیر مشکلات گوارشی هستن.ایندفعه یه پودر دادن به نام نونا پیگ،گفتن از همین جا بگیرید،داروخانه های دیگه ندارن خوشمزه بود،مزه شربت آبلیمو میداد.

عمه اقدس الملوک سه‌شنبه 26 دی 1402 ساعت 09:03 https://amehkhanoom.blogsky.com

انشاالله که همیشه سلامت باشید و تنتتون به ناز طبیبان نیازمند نباشهاما شما عملکردتون مثل همه مامانهاست که اول خوددرمانی میکنند. کار که پیش نرفت، بعد میرن دکتر

دقیقا زدی تو خال،یعنی بعد از این همه مصیبت،هنوز یاد نگرفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد