یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

مفید فایده بودن

یه وسواس عجیبی دارم،یعنی همیشه داشتم ولی الان فهمیدم،به شدت دلم میخواد همه چیز فایده داشته باشه.مفید باشه.نفعش برسه.

الان یه برنامه دیدم به اسم دنیای پولدارها،یعنی یه نفر اینقدر پول داره که نمیدونه باهاش چیکار کنه،مثلا برای سگش آپارتمان بخره با تمام وسایل،بعد هم راضی باشه و فکر کنه چقدر کار خوبی انجام داده،میتونم بفهمم کسی که سرپرستی چند تا بچه رو قبول میکنه چه رضایت خاطری داره،اما اینا رو نمیفهمم.

بعضی وقتا شکل نفرین به نظر میاد،خدا انقدر بهت پول رده که ندونی چیکارش کنی.

البته قطعا نداشتن پول بدبختی میاره.خدایا فقر و تنگدستی رو از جامعه جهانی دور کن.چی میشد همه از امکانات اولیه زندگی برخوردار بودن.

نظرات 5 + ارسال نظر
علی امین زاده پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 ساعت 17:30 http://www.pocket-encyclopedia.com

یاد بازی بچه ها افتادم:

-هواپیمای من بی نهایت تا موشک داره!
-مال من بی نهایت و سی و هفت تا!
- نه خیر مال من بیشتر داره!
و....


آدمها بزرگ میشن اما ذات بازیها همونه!

فک کنم بعضی ها بزرگ نمیشن.

سهیلا رنگی چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 12:14 http://fortuna.blogfa.com/

داشتن زیادش هم خوشبختی نمیاره

واقعا،نه کمش نه زیادش،به اندازه.

مینو سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 02:06

کاشکی این پ،لها را خرج ساختن بیمارستان در نقاط محروم میکردند.

واقعا،کاش.

عاصی دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 15:08

گاهی فکر میکنم اگه همه ی پولدارا جمع بشن و کمک کنن هیچ گرسنه ای توی آفریقا و بقیه ی جاهای دنیا نمیمونه
همه سیر میشن
کشاورزی رونق میگیره دوباره
ای خانوم
دلم گرفت...

سلام عاصی جان ، اونوقت دیگه زمین نیست که ، میشه بهشت،همون بهشتی که ازش رونده شدیم،ولی اگه میشد چی میشد.

همطاف یلنیز دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 13:10 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
منم کمال گرایم (البته این صفت برخلاف ظاهرش اصلا خوب نیست.جزو صفات منفی است ها) مثلا برای انجام هرکاری نگاه می کردم ببینم مفیدفایده! است یا نه؟ وسواس در خوردن در خرید در انتخاب کتاب و فیلم و ...
تا دکتر مشاورم خودش رو کشت تا بصورت نرم، یخده تعدیلم کرد که صدالبته هنوز گرفتارشم. مثلا برای نمددوزی باید کلی با خودم حرف بزنم تا راضی شوم یه چیز دکوراتیو بدوزم وگرنه حتما باید کاربردی باشد و نفعش به کسی برسد و ...
و
درباره پولداری به نظر منم خدا به هرکس به اندازه کفافش بدهد بهترترست. آنقدری بده که آسایش و آرامش رو با هم داشته باشیم

فکر نمیکردم کارها و وسواسم اینقدر بقیه رو اذیت کنه،به نظرم خیلی خوب بود،ولی یاد گرفتم وقتی بقیه میگن بریم یه نوش رو بخریم باهاشون مخالفت نکنم،اذیت میشن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد