یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

ملت عشق

کتاب ملت عشق رو تموم کردم،سالیان سال بود که به کتابی که نتونم زمین بذارمش برنخورده بودم،نفسم رو حبس میکردم و میخوندم،بسیار زیبا ولطیف بود.با شمس و مولانا و کیمیا و... آشنا میشدی.حتما بخونید.نویسنده الیف شافاک هست و نشر ققنوس چاپ کرده.

کتاب الکترونیکی اش هم توسط اپ فیدیبو منتشر شده.

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم از شیراز یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 08:43

سلام .... من به تازگی کتاب خانوم نوشته مسعود بهنود خوندم ....خیلی زیبا بود خاطرات نوه مظفرالدین شاه ... جنگ جهانی اول و دوم ... فرئپاشی شوروی ، نازی ها .. تا رسید به 11 سپتامبر البته در قالب داستان و خاطره ...

بسیار کتاب زیبایی هست،خوشحالم که دوست داشتید،مسعود بهنود نویسنده بسیار توانا و باسوادیه.

مینو دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 15:59 http://milad321.blogfa.com

فیدیبو هم گرون کرده کتابهاش رو .این یکی رو هم بهتره بگیرم بخونم.ممنون که معرفی کردی

ضرر نمیکنید،بعضی کتاب ها بدون منطق گرونه،بهشون اعتراض هم کردم میگن ناشر قیمت گذاری میکنه.

همطاف یلنیز دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 07:06 http://fazeinali.blogfa.com/

.
.
" هر که باشیم، هر کجای دنیا زندگی کنیم، همگی جایی در اعماقمان نوعی حس کمبود داریم. انگار چیزی اساسی گم کرده ایم و می ترسیم نتوانیم آن را پس بگیریم. آن هایی هم که می دانند چه چیزی کم دارند، واقعا انگشت شمارند."
.
اینم گزیده ای از آن

ممنون.

همطاف یلنیز دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 06:56 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
من هم خواندمش البته با مترجمی دیگر (چهل قانون عشق-جمیله فاضل)
برای من هم زیبا بود بویژه اینکه قبلترش کیمیا رو خوانده بودم و آکنده از حس های ناخوب بودم و خوب شد این رمان رو دیدم.بویژه اینکه در آستانه چهل سالگی بدستم رسید

منم خیلی دوستش داشتم.اون کتاب کیمیا خاتون حالم رو بد کرد،چه تصویر زشتی از شمس ساخته بود که اصلا قابل قبول نبود،کاش بقیه کتاب های این نویسنده هم ترجمه بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد