یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

هستم

خوب ،سلام علیکم،میدونم زیاد غیبت داشتم،فقط نمیدونم چرا وقتی زیاد مینویسم خیلی تو چشم نیستم.بگذریم.قرار بود درباره مطلب قبلی صحبت کنم،مرگ خود خواسته،تازگی کتاب من پیش از تو رو خوندم،و البته چند تا فیلم و کتاب دیگه درباره این مطلب،البته انقدر ساده نیستم که فک کنم همش مثل اون فیلماست.ولی ، ...بهش فکر میکنم ولی دلم نمیخواد درباره اش حرف بزنم.بگذریم.

مادر رو بردم یه دکتر جدید،انصافا دکتر بسیار خوبی بود،خیلی آزمایش و معاینه انجام داد.آخرش هم گفت که اضطراب و افسردگی باعث مشکل شده .داروها رو عوض کرد.مادر با این داروها راحت تره ولی متاسفانه لرزش ادامه داره،البته داروهای پارکینسون رو هم مصرف نمیکرد.

حالا فعلا داریم ادامه میدیم.

پیج اینستا رو خیلی ها فالو میکنن،ولی اغلب صفحه خصوصی دارن،یا به زبون روسی هست،نه من به انگلیسی چیزی مینویسم نه اونا ،در نتیجه فقط از زیبایی کارای همدیگه لذت میبریم ، ولی ارتباط صفر،خوب اینم یه جورشه.

از وقتی تو اون شرکت کار کردم،انرژی درونیم کم و کمتر شد،احتمالا بخاطر این که پر از انرژی منفی بود،دو تا گلدون هم اول کار داشتن که به مرور زمان هر دو پژمرده شد.دیگه دست و دلم به کارای هنری نمیرفت.بعد هم که مشکل زانوم پیش اومد و دیگه نرفتم.با ورزش و استراحت و زنجبیل خدا رو شکر بهترم.هر چند هنوز دستم به رنگ نخورده.

با پسر بزرگم قهر کردم،اول من قهر کردم بعد اون قهر کرد،حالا هم تو تلگرام بلاکم کرده.

حوصله آشتی کردن هم نداریم جفتمون.به نظرم وقتی آدما همدیگه رو خیلی دوست دارن زخمشون کاری تره.

افتادم تو لباس ها و وسایل خودم و خونه،کلی بیرون دادم،بخشیدم ،دور ریختم،و حالا بسیار خوشحال و سبک بالم،فقط اشکالش اینه که جو گیر میشم،یه وقت میبینید چیزایی که لازمم بود هم بخشیدم.حالا اونم بعدا فکرش رو میکنم.خیلی وقتا بدون این وسایل هم میگذره.

یاد گرفتم تو موبایلم پلی لیست درست کنم،حالا همش در حال کار کردن موسیقی گوش میدم،پلی لیستم هم با مزه است از سلطان قلب ها و شجریان و ساسی مانکن همه رو دارم،فقط رپ ندارم .

یه کتاب خوندم به نام قلعه مالویل نوشته روبر مرل،اولش حدود 30 صفحه بشدت خسته کننده بود ولی بعدش خوب بود.


دیگه چیزی یادم نیست که بنویسم.