یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

خود درمانی

چند وقتی بود پلک چشمم متورم بود،چشمام میسوخت.بعد از سرما خوردگی کذایی همت کردم و به چشم پزشک مراجعه کردم،گفت کرم عوض کردی به چیزی حساسیت داده،در صورتی که به نظر خودم در جریان آلودگی هواخیلی چشمم رو مالیدم و  بعدش احساس ناراحتی کردم.دو تا قطره داد.6 ساعته و اشک مصنوعی 8 ساعته.کار خیلی سختی بود،نمیدونم چرا قطره ها همه جا میرفتن الا تو چشمم،البته مو به مو اجرا کردم،بعد هم  خدا رو شکر کردم قطره گوش نبود،اونوقت هر شش ساعت باید دنبال کسی بودم که قطره بریزه،خلاصه هفته تمام شد و چشم من چشم نشد،یعنی بهتر شد ولی خوب خوب نشد.بعد یادم افتاد گل پسر یه سالش بود.داخل چشمش یه دونه برجسته زد،هی از این دکتر به اون دکتر ،همه یه کلام گفتن میبریمش اتاق عمل بیهوشی و چرک رو خارج میکنیم،منم رو یه پا ایستادم که بچه یه ساله رو اتاق عمل نمیبرم.

یه نذر و عهد تپل با خدا کردم،بعد شروع کردم روزی سه بار تو یه فنجون کوچولو چای تازه درست کردم و با سرش چشم بچه رو شستم،سر ده روز برجستگی سر باز کرد و چرک خارج شد.

حالا برای خودم هم شروع کردم.چشمم خیلی بهتره.گفتم شاید این تجربه برای شما هم مفید باشه،مخصوصا در آلودگی های هوا مراقب باشید و حداقل شب قبل از خواب بشویید.

نظرات 10 + ارسال نظر
علی امین زاده یکشنبه 19 دی 1395 ساعت 14:34 http://www.pocket-encyclopedia.com

عه؟ فقط گل چای خاصیت دارویی داره؟

من بارها چشمهام رو با چای شستم اما اصلاً دقت نکردم گل چای باشه.

گلش بهتره

شهرزاد چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 14:00

منم برا پسرم همین کار رو کردم..از قبل.

آفرین،گاهی وقتا چاره کار طب سنتی هست

Suri چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 20:44 http://1eng-diary.mihanblog.com

کمپرس اب گرم انجام بده

ممنون،وقتی امکان درست کردن چایی نباشه همین کارو میکنم

مینو چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 19:12 http://milad321.blogfa.com

بعد از عمل چشمم, مدام مشکل دارم. چای را هم باید امتحان کنم
بچه ها که کوچک بودند ,گاهی چشمشان را با چای میشستم

حتما امتحان کنید،من که نتیجه خوبی گرفتم

همطاف یلنیز چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 18:00 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
من معمولا چشمم رو با شامپو بچه، می شویم. البته چشم بسته ام را
و
من متوجه نشدم "تو یه فنجون کوچولو چای تازه درست کردیددرست. فقط اینکه با سرش چشم بچه رو شستید یعنی چی"

سلام،وقتی چای دم میکنید،روی اون یه لایه کم رنگ هست که بهش میگن سر چای یا گل چای،معمولا با قاشق هم میزنن یا تو استکان میریزن و برمیگردونن تو قوری،باعث میشه گل چایی با بقیه قسمتاش مخلوط بشه،اون لایه کمرنگ خاصیت دارویی برای چشم داره.

سُهیلآ یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 19:11 http://fortuna.blogfa.com/

منم چشمم بد شده بود یه دورانی بخاطذ الودگی بیمارستان

تنها چیزی که تونست نجاتم بده چایی بود خیلی بودددددد

چشمای من خارش و سوزش و تورم و قرمزی شدید داشت از زیر ابر تا گودی چشم
ینی هرکی منو میدید انگار باباقوری میبینه

واقعا همین چایی بیخودیا که من جرات خوردنش رو ندارم،برای چشم معجزه میکنه.

عاصی یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 14:58

سهیلا جون بهترین؟
والا انقدر به چایی ها مواد نگه دارنده و اسانس و اینها میزنن که من جرئت نمیکنم بخورم چه برسه بزنم به چشمم. مگر اینکه مثلا از لاهیجان چایی اصیل و درست حسابی به دستم برسه
امیدوارم بلا دور باشه ازتون

ممنون عاصی جان،منم نمیخورم،ولی همون اسانس دارها هم برای چشمم خوب بود.

زیبا شنبه 27 آذر 1395 ساعت 17:23

آخی
بهتری عزیزم؟
این چای تازه معجزه میکنه.
امیدوارم خوب شده باشی...

ممنون،چشمم خوب شد،واقعا چای تازه برای شستن چشم معجزه میکنه.

فریبا چهارشنبه 24 آذر 1395 ساعت 17:56

ممنون سهیلا جان توصیه خیلی خوبی بود

سلام،قابلی نداشت

آبگینه چهارشنبه 24 آذر 1395 ساعت 15:51 http://abginehman.blogfa.com

پلک چشم منم دوسال پیش از داخل جوش جرکی زد که بهش میگفتن شالازیون
عجب دردی کشیدم تا با عمل سرپایی خالی شد. خدا کمک کرد دوباره تکرار نشد
ان شاالله شما با همین شستشو و عهدتپل با خدا به بهترین نتیجه میرسین و بی نیاز از چشم پزشک میشین

ممنون،انشاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد