یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست....

چند ماهی بود که به وبلاگم سرنزده بودم. امروز بعد از گذاشتن پست رفتم سراغ دوستان مجازی،اولین وبلاگ ،وبلاگ دوست عزیزم زمزم بود که متاسفانه با خبر فوت دوست دیگرمان ، خانم دکتر روژین عزیز مواجه شدم.دعا میکنم در جوار حق به آرامش رسیده باشن،دوران سختی رو گذراندن ،هم خودش و هم اطرافیانش،به رسم هدیه دو رکعت براش نماز خوندم.هر چند که دیر.خداوند به خانواده محترمشون صبر بده.ایشون نویسنده وبلاگ "مهربانی شما چه رنگی است "بودن،یادشون سبز باشد تا ابد .

نظرات 3 + ارسال نظر
مینو چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت 22:25 http://Pamchal.mihanblog.com

سلام سهیلا جان.
از نوشتن اون پست اینقدر اوضاعم بهم ریخته بود که نتونستم به وبلاگ دوستان سر بزنم.روحش شاد روژین عزیز

سلام مینو جان .روحش شاد .مطمینم در جوار خداوند به آرامش رسیده .

نرگس دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 08:59

روژین عزیم.پرژین یکی دیگه است و زنده

ممنون از تذکرتون .الان درستش میکنم .انقدر پریشون شدم نفهمیدم چی نوشتم .

ابجی خانم یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 23:28 http://rojna.blogfa.com

روژین
rojna.blogfa.com

ممنون از همدردی

باز هم تسلیت میگم .زبان قاصر هست از ابراز همدردی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد