یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

کرایه

خوب دلم خیلی پره،یه تاکسی های خطی هست از ونک به تجریش،ماشالله همیشه هم مشتری دارن،کرایه شون 2600 تومن تعیین شده،یه مدت هست که 3000 تومن میگیرن.با یکیشون صحبت میکردم،البته انصافا راننده خوش اخلاقی بود،برای این 400 تومن اضافه دنبال بهانه تراشی بود،مثلا میگفت تاکسی رانی به ما ظلم میکنه،گفتم گنه کرد در بلخ آهنگری،به شوشتر زدن گردن مسگری

تاکسی رانی به شما ظلم میکنه،شما از من تاوان میگیری؟

خندید.بعد گفتم من از این 400 تومن نه فقیر میشم و نه پولدار،اما شما خودت حساب کن در یک روز چند تا 400 اضافه بر حقت قاطی مالت میشه.

قبلا از یه نرم افزار استفاده میکردن به نام فون پی. نرم افزار رو نصب میکنی و با اسکن بارکد روی بنر از شارژت کم میشه،نمیدونم چه مشکلی داشت که کنار گذاشتن،یه راه دیگه هم مثل اون یکی خطی ها که گفتم،میتونستن درخواست بدن از این دستگاه های کارت بلیط بدن بهشون.ولی براشون راحت تره که از مردم پول اضافه بگیرن،هیچ کس هم نظارت نداره.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی امین زاده دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت 21:22 http://www.veryveryinteresting.com

کلاً ریاضیاتت خوب میشه. همیشه روند به بالا.
البته دقت کردم اسنپ حواسش بوده و همیشه قیمتهاش روند به 500 هست که شاید همین ناخودآگاه باعث رضایت مشتریها شده باشه.

همینطوره

اقای تلگرامی یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 09:33 http://tel.blogsazan.com/

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید.
اگر مایل بودین تبادل لینک کنیم.
لطفا عنوان لینک رو بده که من هم توی وبلاگم قرار بدم.
لینک من: معرفی کانال تلگرام
tel.blogsazan.com

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد