یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

و دوست داشتن برتر از عشق است

نشستم درباره دوست داشتن هام فکر میکنم.دو تا پسر دارم.حتی حالا هم که بزرگ شدن سر میزان دوست داشتن با هم رقابت دارن.کاش دوست داشتن هام رنگ داشت و بقیه میدیدن.میدیدن که رنگ دوست داشتن همسر چه رنگیه.

رنگ دوست داشتن پسر بزرگه چقدر تند و شدیده.

رنگ دوست داشتن پسر کوچیکه مثل یه ملحفه تمیز نرم و آروم بغلت میکنه.

رنگ دوست داشتن مادر چقدر اصیل و قدیمیه.

رنگ دوست داشتن خواهرم وسیع و لطیفه.

و دوستانم.هر کدوم یک‌رنگ رو به خودشون اختصاص میدن.

اینجوری دیگه هیچ کس نمیتونست بگه تو اون یکی رو بیشتر از من دوست داری.میدیدن که رنگ ها و طیف ها متفاوت هستن.ولی بیشتر و کمتر ندارن.

چقدر از دلخوری ها و سو تفاهم ها برطرف میشد.ای کاش میشد.


نظرات 7 + ارسال نظر
بی ربط چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت 09:21 http://idleuser.blogfa.com/

بسیار زیبا

ممنون

مینو دوشنبه 22 بهمن 1397 ساعت 12:31

پسرها هیچوقت از من چنین سوالی نکردند.خودم هم از خودم چنین سوالی نکردم.هر کدوم را یک جوری دوست دارم.همین نوشته شما بهترین مثال بود.

تو خونه ما هنوز میپرسن.نه بصورت مستقیم.

فریبا شنبه 20 بهمن 1397 ساعت 19:19

خیلی زیبا توصیف کردی ممنون.پسر من که تک پسره وبچه چهارم واخری عادت داشت از بچگی تقریبا هر روز سوال می کرد تو من بیشتر از همه دوست داری؟ منم می گفتم بله همینطوره. با وجود این همیشه با دلخوری می گفت می دونم دخترا رو بیشتر دوست داری.یک ساله این سوال رو نمی پرسه یه روز گفتم دیگه نمی پرسی تو رو بیشتر دوست دارم.گفت همیشه شک داشتم الان مطمئن هستم منو بیشتر از همه دوست داری.ولی واقعا دوست داشتنها رنگشان فرق داره نه کمیتشون بازم ممنون حرف قشنگی یادم دادی

سلام.خواهش میکنم.فکر کنم مادرها همیشه با این سوال درگیر هستن.کی رو بیشتر دوست داری؟

پرواز جمعه 19 بهمن 1397 ساعت 23:16

معلومه شما خیلی مهربونین.خیلی
چقدر خوب توصیف کردین

شنیدن کی بود مانند دیدن.در عمل زیاد مهربون نیستم.گفته باشم

taraaaneh جمعه 19 بهمن 1397 ساعت 16:40

از سریال Grace and Frankie پرسیده بودی الان کامنتت رو دیدم. قسمت پنجمش هم در اومده. هنوز هم همونقدر خوبه اگر پیدا کردی ببین.

ممنون.حتما.

taraaaneh جمعه 19 بهمن 1397 ساعت 15:09 http://taraaaneh.blogsky.com

جالبه.. من هیچوقت فکر نکرده بودم که دوست داشتن ها. میتونن رنگ داشته باشن. ولی برای من آدمها رنگ دارن. مثلا وقتی به خواهرم فکرمیکنم رنگ سبز میاد توی نظرم. اون یکی خواهرم قرمزه... خلاصه هرکسی رنگ خاصی رو برام تداعی میکنه. ولی خوبه که دوست داشتن ها اونقدر زیاده که اطرافیانت سرش با هم رقابت میکنند.

احساس میکنم وقتی به کسانی که دوستشون دارم فکر میکنم یه رنگ‌ من رو در بر میگیره.نمیتونم بگم این رو بیشتر از اون دوست دارم.رنگ هاشون متفاوت هست.

شیرین جمعه 19 بهمن 1397 ساعت 14:10 http://www.ladolcevia.blogsky.com

یاد یکی از آهنگهای محبوبم افتادم:
The color of my love - Celine Dion

خیلی قشنگ و لطیف توصیف می کنه ماجرا رو. بدین آقا پسر ها گوش کنند و حالتون رو درک کنند.

از درک پسرا یه کم نا امیدم شیرین جان.بزرگه ۳۰ سالشه کوچیکه ۲۵.هنوز هم سر همه چیز رقابت دارن.احساس میکنم همون پسر کوچولو های قدیم هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد