یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

تام و جری


زن و شوهری در هتل خارجی، شب:
زن یک موش دید و به شوهرش گفت.
مرد گفت :من به پیشخدمت میگم موشو از اتاق بیرون بندازه.
زن گفت :تو انگلیسی بلد نیستی!
-یه کاریش می کنم.
مرد خطاب به پیشخدمت: you know tom and jerry? o
پیشخدمت: of course
- jerry is here :)))))))))))))))

نظرات 3 + ارسال نظر
ونوس چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 19:55

سهیلا من نیدونم چرا با موزیلا هم اومدم گوشه سمت راست وبت رفته زیر قالب
یعنی اول هر خط برام خونده نمیشه
میبینی هر دفه یه نازی در میاره این نت من

نمیدونم چرا . برای خودم که درسته .انشاله درس میشه

کزت بانو چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 19:26

مطهر چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 07:01 http://modara.blogfa.com

با سلام و سپاس

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد