یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

Am I speaking chinesse

1-پسر: مامان اون خوراکی ها رو بریز تو کیسه فریزر با خودم ببرم باشگاه.

مادر:کیسه قبلی رو چیکار کردی؟

پسر :انداختم دور.

 مادر:چرا . اون که تمیز بود.

پسر: مگه یه پلاستیک چنده؟

مادر: موضوع قیمت نیست . اون کیسه رو انداختی سطل آشغال.

آشغال کجا میره . تو طبیعت. 300 سال طول میکشه تا اون کیسه به

 طبیعت برگرده.

پسر: مامان چقد سخت میگیری

مادر:

پسر:





2- همسر:میتونیم سفره یه بار مصرف بخریم . هر روز جمع کنیم بندازیم دور

مادر خانه:مگه شما نمیدونی من روی تولید زباله بیخودی حساسیت دارم .

یعنی هر روز این پلاستیک ها رو بریزیم تو طبیعت .

اصلا نباید این اتفاق بیفته مگر مجبور باشیم.

همسر: بابا این همه میریزن ما هم یکی.

مادر خونه:ما از خونه خودمون شروع میکنیم . بقیه هم سهم خودشون رو داشته باشن.

همسر:


نظرات 6 + ارسال نظر
ونوس چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 15:54

برعکس من انقده دوست دارم بازیافت جمع کنم
حس میکنم وسایل پلاستیکی سالم بهم برمیگرده
قرار نیست که همشو بدیم طبیعت
میرن کارخونه بازیافت ظرف و ظروف میشن برمیگردن
غصه نخور

خدا کنه بازیافت شن

دختر اسفندی یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 21:31 http://esfaaandi.blogfa.com/

کاش یه روزی برسه که این مسالع توی همه خونواده ها فرهنگ سازی بشه

اعتراف میکنم این مطلب تاثیر زیادی روم گذاشت تا از این به بعد بیشتر به فکر زمین باشم

هر کسی از تو خونه خودش رعایت بکنه همه چیز به اعتدال میرسه . همه یه خونه دارن دیگه نه؟

عاصی یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 07:42

من با مامانم بحث دارم که کیسه پلاستیکی که ظرف غذامو میزارم توش نندازه دور اما ایشون اصرار داره اسم یکبار مصرفه و اینکه اصلا بهداشتی نیست...

جای شما و مامانت تو خونه ما عوض شده . نه بابا یه بار مصرف به نظر من فقط محصولات پزشکیه . بقیه رو تا میشه باید مصرف کرد . ما فقط یه زمین داریم.

سلما شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 18:21

من هم همینطوریم ...از تولید زباله متنفرم ...ولی هر وقت برای پسریچیزی میذاریم نمیدونم پلاستیکش تو مهد چرا گم و گور میشه

اره منم همیشه مشکل گم شدن کیسه دارم

آقای سیبیلو شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 10:01 http://mrmustache.blogsky.com/

ممنون

شکلات بانو جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 15:21 http://www.shokolateetalkh.persianblog.ir

دوست می داشتیم طرز تفکر این مادر و این همسر را... باشد که الگویی شود برای ما تنبلان تن پرور

امیدوارم همه این گونه جریان را ببینند حداقل در خانواده خودمان . همش باید جریانات را توضیح داد بار ها و بارها نمیدونم این حرف ها اینقدر سنگین است که همش فراموش میکنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد