یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

رانندگی

یکی ازکابوس های من در زندگی رانندگی کردن هست. البته بعد از دو تصادف شدید که یکیش هم منجر به فوت برادرم شد این وضعیت کمی طبیعیه . اما... یه تصمیم مهم گرفتم . میخوام در سن 46 سالگی راننده بشم . البته گواهینامه رو همون هجده سالگی یه ضرب گرفتم . اما داشتن گواهینامه یه چیزه و رانندگی در شهر بی در و پیکر تهران یه چیز دیگه . خسته شدم از بس منتظر دیگران شدم برای رفتن به اینطرف و اونطرف . بالاخره که چی. فقط برام دعا کنید بتونم از عهده اش بر بیام. خدایا تو همیشه همراهم بودی . این بار هم دستمو ول نکن.

نظرات 7 + ارسال نظر
سلما سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 00:59

من مطمئنم میتونی ....حتما موفق میشی خانومی
رانندگی خیلی خوبه ب شرطی که ادم واقعا بهش علاقه داشته باشه

وقتی نیاز داشته باشی برات انگیزه میشه. ممنون از دلگرمیت

مامان فرشته های شیطون شنبه 7 تیر 1393 ساعت 09:34

تو میتونی تو میتونی تو میتونی اگه رفتی منم میرم کلاسامو تموم میکنم

آفرین. من میتونم . بعدش هم نوبت شماست.

فرشته پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 14:17

سلام
میخواهم بگم شما حتما میتونی.من بقدری از رانندگی میترسیدم که وقتی یکبار باهمسرم در یه جای خلوت تمرین میکردم از دور ماشین میدم کنار میزدم. در ۳۲ سالگی در حالیکه انقضائ گواهینامه ۱۰ ساله ام نزدیک بود. تصمیم گرفتم به این ترس غلبه کنم. الان حدود ۶ ساله در تهران رانندگی میکنم.
من به یکی از آرزوهای دست نیافتنیم رسیدم. شما هم میرسی.
خواهش میکنم نا امید نشید.

ممنون از اینکه امید دادین . عزمم رو جزم کردم . این دفعه بمیر و بدمه . باید بتونم.

.آزی. چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 23:49 http://mylifeiscolored.persianblog.ir/

سهیلا جون این کابوس منم هست.
6 ساله به شدت ترس از رانندگی دارم.
امیدوارم موفق بشی.

ممنون آزی عزیزم . قول بده اگه من تونستم تو هم بری دنبالش. شما خیلی از من جوانتر هستی و شانست خیلی بیشتره.

آفرین چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 23:28

خواستن توانستن است.
با آرزوی موفقیت

ممنون . البته بدون دعای خیر شما عزیزان بعید میدونم

پرنده گولو چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 23:24

به به
آفرین به این تصمیم
سهیلاجان منم تصادف منجر به فوت داشتم و دوباره رانندگی کردن برام وحشتناک بود
ولی عثمان ازم حمایت کرد و خداهه دستم رو گرفت
در همین راستا درخواست میکنم عثمان رو به غلامی بپذیر
هر وقت امر کنی ما در خدمتیم

ممنون گولو جان. منم یه عثمان دارم البته اسمش چیز دیگه ای خواهد شدو باید فک کنم یه اسم خوب براش انتخاب کنم . برام دعا کن این غورباقه بزرگ رو قورت بدم

فرهاد چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 21:09 http://ghandopand.ir/

واسه برادرت متاسفم خدا رحمتش کنه !

الان 46 سالته مگه ؟!!! رانندگی خوبه ولی نه به عنوان شغل

اگه همه قوانینو رعایت کنند تصادفی هم پیش نمیاد.

ممنون. 46 سالمه . رانندگی شغلم نمیشه عصای دستم میشه . ساعت کاریم طولانیه برای شب برگشتن خیلی سختی میکشم . اگه بتونم راننده بشم نصف مشکلات شغلیم حل میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد