یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

تمرین 1

1- درس اول-شیشه ها به حدی بالا باشد که دست تو نیاید و درها همه از داخل قفل باشد


جلسه اول و دوم به خیر و خوشی گذشت . البته کلی کار داریم تا راننده شدن ولی خوب بود . خدا رو شکر . راننده هایی که پشت سر یه خانم میافتین . بابا جان بوق نزنید راهتون رو بکشید از یه گوشه برید . عمرا اگه خانمه سرعتشو زیاد کنه یا کار دیگه ای انجام بده . یادتون رفته اون روزایی که خودتون رانندگی بلد نبودید؟

نظرات 8 + ارسال نظر
متین شنبه 14 تیر 1393 ساعت 20:31

عزیزم، اونایی که پشت سرت بوق می زنند کلا از شکم مامانشون راننده دنیا اومدن.. بی خیالشون..
یمبار وقت رانندگی رییسم کنار دست نشسته بود و دائم دستورالعمل میداد، بهش گفتم: قربان زیاد انرژی صرف نکنید.. چون من مثل آقایون، در زمان رانندگی اصلا نمیشنوم کنار دستی چی میگه.. یادش موند که دیگه در مورد رانندگی من اظهار نظر نکنه..

ممنون از دلداریتونمتین عزیزم بعدا فهمیدم کی هستی . ممنونم دلداریم میدی . خیلی سخته تو این سن با اون تجربیات تلخ . اما لازمه میدونی لازم

دختر خوب چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 05:58 http://goodgirl1393.blogfa.com/

عزیزم کسی بهم ماشین نداد که رانندگی کنم ! خودم هم هنوز پولم به انوقدر نرسیده تا ماشین بخرم ... اقای همسر هم ماشین نداره ...
ولی اینکه دو تا ماشین تو حیاط پارک بود و عقده رانندگی تو دلم موند ... خیلی برام سخته! ایشالا به زودی شوماخر شی

ای بابا . دعا میکنم یه ماشین خوب بتونی با پول خودت بخری

رها سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 09:38 http://rahaomidvar.blogfa.com

هوریااااا پس شروع کردی :)
منم باید به همین زودیا برم سر وقتش :) گاهی شبا تو خواب همچین می رونم که خودم از تعجب از خواب بیدار میشم :)))))

اره . ممنون . منم اول تو خواب میروندم .

سلما سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 00:58

سلام بهبه به سلامتی سهیلا خانوم
ان شالله موفق باشی عزیزم

ممنون

دختر خوب دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 23:16 http://goodgirl1393.blogfa.com/

یادمه ... چقدر من عاشقه فرمون و ماشین بودم ... 86 گواهی نامه گرفتم و هنوز رانندگی نکردم ... برای منی که عاشقه ماشین و فرمون بودم خیلی سخت گذشت ... برای منی که پلاک ماشین و بخونم مدل و تشخیص میدم خیلی سخت بود ...
حالا فک کن هم مامانم ماشین داره هم بابام .... هعععععیییییی ما هم این مدلی دیگه!!!

پس چرا . زودتر شروع کن .

ونوس دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 16:54

آفرررررررررررررین شروع کردی به نشستن؟

بعله با اجازه بزرگترا

آقای سیبیلو دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 12:29 http://mrmustache.blogsky.com/

به به به سلامتی

ممنون

عاصی دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 12:25

مردا با توهم میشائیل شوماخر بودن به دنیا میان کلا!!
سخت نگیر مامان سهیلا جون

همینو بگو عاصی جان . همچین ژست میگیرن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد