یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

منطق

طبق معمول تو محیط کار یه دسته با یه دسته دیگه به هم پیچیدن.

منم  خواستم به صورت منطقی مسئله رو حل کنم .

 با هر کدوم به تنهایی صحبت کردم . نشستم تو چشماشون نگاه کردم و عیب کارشون رو گفتم . خیلی محترمانه از کاراشون انتقاد کردم . البته نگفتم خیلی بچه گانه رفتار میکنن . اما بهشون حرف رو رسوندم . حالا هر دو طرف دلخورن که چرا طرف اونا رو نگرفتم . مثل بازی های قدیمی درحال یار کشی هستن. ازاین بازی ها حالم به هم میخوره . چرا بعضی آدم ها با اینکه سنشون بالا میره اما عقلشون بچه میمونه. 

 کلاس رانندگی هم به خوبی پیش میره . اما نیاز به تمرین بیشتر هست . دعا کنید که راننده بشم . ولی انصافا انقدر راننده تو خیابون هست که از منم کمتر رانندگی بلدن ولی رانندگی میکنن . خدا رحم کنه.

نظرات 2 + ارسال نظر
ونوس سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 19:26

گواهینامتو قبلا گرفتی حالا داری تمرین میکنی؟ یا تازه قراره بگیری؟
انشالا که میشی
بقول یه نفر رانندگی از الاغ سواری راحتتره بشرطی که نترسیم

سال 64 گواهینامه گرفتم ونوس جان . الان تمرین میکنم ترسم بریزه راننده بشم

lili یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 02:40 http://liliday.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
ایا تمایل به تبادل لینک دارید . خوشحال می شوم شما را ببینم

ممنو از لطفتون ولی فعلا خیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد