یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

مربی

تمرین رانندگی با این وقت های نداشته افتان و خیزان در حال انجامه . خوشبختانه ترسم از رانندگی ریخته . خودش قدم بزرگیه . میخوام از مربی رانندگیم بگم . اول که میخواستم برم مربی خوب نمیشناختم . به یکی از دوستام گفتم اونم یه مربی مرد معرفی کرد . گفتم من همرام ندارم بتونم ببرم مجبورم با خانم بگیرم. همین که تو دفتر نشسته بودم یه خانم همسن و سال من اومد که دوتا هنرجو ببره . دوتا خانم که گواهی نامه داشتن و میخواستن راننده بشن. از روش کارش و صحبت کردنش با اون هنرجوها خیلی خوشم اومد . بعد که اونا رفتن و نوبت من شد . گفتم با همین خانم میخوام . و انشاله عنقریبه که به پای هم پیر شیم. خلاصه این خانم سرشار از عشقه . با اینکه کودکی سختی داشته عاشق شوهر پسرا عروسا حتی هنرجو هاشه . همش انرژی مثبته و خلاصه خدا رو شکر میکنم که سر راه هم قرار گرفتیم .ببینیم تا آخرش چی  میشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
عاصی شنبه 21 تیر 1393 ساعت 07:51

مربی خانوم خیلی خوبه... من برای بازنشستگیم یکی از مواردی که توی ذهنمه اینه که برم مربی بشم

اره درآمدش هم خوبه ولی حوصله زیاد میخواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد