یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

" قصر بسازید ، قبر نکنید "

یک راز کوچیک ......!!!!!!
با زبون مثبت دیگرانو تشویق کنین.....
برای توصیف افراد از واژگان و عبارات نوید بخش استفاده کنید...
نوید پیروزی و موفقیت بدین و نظاره گر چشمانی باشین که از خوشحالی برق میزنه...
با شور و اشتیاق و انرژی مثبت ، صحبت کنین ....
به دیگران امیدواری بدین و حمایتشون کنین و در یک کلام 
" قصر بسازید ، قبر نکنید "



سعید لطفی

نظرات 3 + ارسال نظر
مامان فرشته های شیطون شنبه 21 تیر 1393 ساعت 11:30

دلم گرفته

خدا نکنه دوست خوب من.

بزن به افتخار بابا پنجعلی … با این که فراموشی داشت زنش لیلا رو فراموش نکرد …

بعله .

آرشید جمعه 20 تیر 1393 ساعت 19:33 http://sarvina.blogsky.com/

سلام
ممنونم از لطف پست شما .
ولی من ...
اول که عنوان پست رو دیدم ...
یاد موضوع دیگه ای افتادم ...
حقیقتش یاد قیمت قبر ... که این روزها کمتر از قصر نیست .
من که وصیت می کنم در یه قصر خاکم کنند
حتما هزینه اش کمتره .

کاش تا وقتی میخواهیم بریم در جوار حق یه قبرستان نو پیدا کرده باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد