یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

تمرین

کلاس های رانندگی هم چنان ادامه داره وخیلی سخته . 


اونم با این همه ادم بی شعور که پشت سرت بوق میزنن و طاقت یه لحظه ایستادن رو ندارن. 


به امید خدا اگه خواستش باشه میشه اگر هم نه که راضی هستم به رضاش. بگذریم . 


مربی عادت داره بلند بلند ذکر میگه . روزای اول فک میکردم از بس اشتباه میکنم به دامن خدا پناهنده شده .


یه مدت که گذشت فهمیدم عادتشه.


 روزای رمضان خیلی بهم سخت میگذره . بخاطر مشکل معده و کم خونی نمیتونم روزه بگیرم . 


دقیقا از روز اول ماه مبارک مخلوطی از حس گناه و معده درد و بی حالی و کم خوابی


به سراغم میاد که کم کم تبدیل به افسردگی میشه .


 البته جنگ های اطرافمون هم بی تاثیر نیست . 


 برای اینکه حالم بدتر نشه . بتونم ادامه بدم  و در واقع سرویس دهی به روزه دارا رو ادامه بدم سعی میکنم ماه عسل نبینم


اخبار گوش ندم و از اتفاقات ناگوار دوری کنم . اما از اونجا که سه پلشک آید و زن زاید و مهمان برسد اتفاقات ناگوار همش


سراغ منو از همدیگه میگیرن و پرسون پرسون به در خونه مون میان . باز هم خدا رو شکر.



روزه دارا لطفا همه رو دعا کنید.

نظرات 5 + ارسال نظر
مامان فرشته های شیطون چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 08:40

خدا بزرگه منم ماه رمضون سختی رو گذروندم ولی به بزرگی خدا شک نکن به زودی همچی اروم میشه

اره عزیزم میدونم روزای سختی رو گذروندی. برات دعا میکنم سختی هات تموم شه

دختر خوب سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 02:09 http://goodgirl1393.blogfa.com/

ایشالا زودتر گواهی نامه بگیری... ایشالا اتفاقته ناگوار نیاد... خدا رو شکر ...

ممنون عزیزم . گواهی نامه دارم . راننده نیستم. همیشه از این دعاهای خوب برام بفرست.

زود باش دیگه هر چه سریعتر رانندگی ت رو خوب کن یه سر با هم بریم دربند!!!

مشغولم. حاضری تو ماشینی که من رانندگی میکنم بشینی

آقای سیبیلو یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 11:13 http://mrmustache.blogsky.com/

انشاالله که بهبودی حاصل بشه. راست می گین کلا اخبار منفیه

ممنون به دعای شما

عاصی یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 11:02 http://asysepid.blogsky.com

منم اخبار نگاه نمیکنم چند وقته. به وضوح معده دردام کم شده

عاصی جان نمیبینم ولی میدونم که هست . عذاب آوره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد