یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

چهارشنبه(سه پلشک آید و زن زاید و میهمان برسد)

برای چهارشنبه مرخصی گرفتم. روز چهارشنبه دیدم همسر هم به محل کار نرفتن. شم زنانه میگفت بوی خوبی نمیاد چون همسر اهل مرخصی گرفتن و تو خونه موندن نبود.

چند وقتی هست که بدنبال کارهای بازنشستگی شه. احتمالا تا آخر همین ماه کارش درست میشه .

اما اینکه تو خونه بمونه عجیبه. با تخلیه اطلاعاتی که انجام دادم فهمیدم که گویا یه نفر که پارتی داره رو به جاش منصوب کردن قبل از اینکه بره و حالا دوتایی اونجا هستن در حالی که اون آقا یه سواد کافی داره نه سابقه درست و حسابی

و همین همسر رو کلافه کرده . خلاصه من غصه خودمو کنار گذاشتم . شروع کردم به دلداری به اون .

براش گفتم که به محض بازنشسته شدنش میتونیم همش بریم مسافرت!!!!!!! گردش!!!!! خلاضه کلی بهمون خوش میگذره . تا تونستم خیالبافی کردم . خدا کنه بتونه با بازنشستگی اش کنار بیاد .

صرف نظر از مسایل مالیش ، مشکل افسردگی بعد از بازنشستگی هم هست.

آدمی که سی سال یه راهی رفته و برگشته بخواد یکدفعه تغییر مسیر بده خیلی سخته اونم در سن بالا. 


خدا به خیر بگذرونه.

نظرات 1 + ارسال نظر
آقای سیبیلو شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 09:04 http://mrmustache.blogsky.com/

انشالله
به فکر پر کردن اوقاتش باشین
مردها اکثرا بعد از بازنشستگی تا حدی افسرده می شن
مثالش پدرم و بابابزرگ خدا بیامرزم

به فکرش هستم . به هر حال تغییر بزرگی هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد