یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

پیری2

لطفا یه سری پیشنهاد بدید برای ایام بازنشستگی.

به فکر آوردن یه حیوون خونگی بودم . فقط سگ و گربه و خرگوش ومار نباشن.

چیز دیگه ای به ذهنتون میاد .

خودم فک کردم کاسکو. بچه ها میگن صداش دیونه مون میکنه .

میگم خوب بهش میگیم خیلی حرف نزنه.

 بچه ها غش کردن از خنده. مامان چن میلیون پول بدیم کاسکو بخریم

بعد بهش بگیم هیس . حرف نزن. 


شما نظری دارید؟

نظرات 10 + ارسال نظر
pari.sa پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 06:42

vali hala bedoone shookhi , bazneshastegi ke fekr nemikhad , ba hamsaretoon berin har jaee ke deletoon mikhad ro bebinid. mosaferat haye kootah o boland.
man iran ke boodam hameye in ghavanine taamine ejtemaee ro zir o roo karde boodam ke chetor mishe dar sari tarin zamane momken bazneshasteh shod . vali inja moteasefaneh ta 67 salegi bayad kar kard baadesh ham chizi be esme hoghooghe bazneshastegi vojood nadare :( banabarin hameye royaham ke bazneshaste misham o miram safar o zendegie aroom o sobh dir az khab bidar shodan parid o raft :(

آخه این جا بازنشستگی برای آقایون یه فاجعه است . خانم ها تو خونه خیلی سرگرمی دارن . اما آقایون احساس پوچی میکنن. سفر خیلی خوبه اما عمرش کوتاهه. بعد هم کسی که بچه داره همش پابند اوناست.اما از حالا دارم برنامه میریزم . از همفکری دوستان نتایج خیلی خوبی گرفتم.

pari.sa پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 06:39

yadam raft begam ke che option haee daram : baftani baladam , ghollab bafi baladam , english o french baladam , ashpazim khoobe, saket hastam , sar o seda nadaram , rafigh baz nistam hey doost nemiaram khoone , ahle gher o fer nistam , ketab mikhoonam , film mibinam :)))))))))))
behesh fekr kon :))) TAAAAAZEH az hame mohem tar ! az ranandegi ham mitarsam :))))

pari.sa پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 06:31

soheila jan , mikhay baraye bazneshastegit barnameh rizi koni mano be dokhtari ghabool koni? :))))) bavar kon ham mamanam ro az daste man khalas mikoni ham khodet saret garm mishe :))))))))))
man enghadr dokhtare khoobiam az hameye in jak o joonevar ha behtaram :))))

من که از خدامه . اگه تو بیایی دخترم بشی که دیگه غم ندارم . دوتایی میرم سفر کتاب میخونیم . هیچ مشکلی نیس.

دختر خوب چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 20:20 http://goodgirl1393.blogfa.com/

آکواریوم + انواع گل به خصوص کاکتوس ... من که عاشقه این کارام به اضافه یه تنگ هم بگیر لاک پشت کوچولو بخر بزار توش ... همستر نگیری ها عمر مفیدش سه ساله نهایتا بعد افسرده میشی زود میمیره ... لاک پشت زیاد عمر میکنه یا بعضی از انواع ماهی تو آکواریوم ... کاکتوس هم خوب عمر میکنه خوب گل میده ... گلهای گوشتی هم همینطور ... تازه میتونی یه سری کلاس خاص اسم بنویسی و مهارت کسب کنی مثل زبان ... مکالمه زبان عربی انگیلیسی فرانسه ... + مهارت یک هنر خاص که دوس داری ...+ یه کلاس ورزشی خاص که مرحله مرحله پیش بری تا مربی گری میتونی تو بازنشستگی باشگاه بزنی ... کلی فکر دیگه هم دارم بعدا میگم

چقدر فکر خوب . ممنونم . باز هم بگو . کاکتوس خیلی دوس دارم . از ماهی ها زیاد خوشم نمیاد چون میترسم بکشمشون.تو فکرم از این گلدون کوچیکا بگیرم سبزی خوردن هم بکارم. انگلیسی خیلی کلاس رفتم تقریبا زبانم خوبه . فرانسه رو شروع کردم اما خوشم نیومد ولش کردم .خیاطی یه کم بلدم . قلاب بافی و بافتنی هم بلدم.کلاس ورزشی هم مناسب سنم نیس. البته حالا که نه بعد از بازنشستگی رو میگم.باز هم بیا بگو. چه تصویر قشنگی از باز نشستگی دادی.

آقای سیبیلو چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 16:00 http://mrmustache.blogsky.com/

همستر بیار خانوم

از همستر زیاد خوشم نمیاد . به نظرم یه جورایی خنگن.ولی از سنجاب خوشم اومد . باید برم تحقیق

پرنده گولو چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 14:45


مار! حتی اگه گفتی باشی مار نه!
و چه کسی میداند مار چقدر خوبه آخه!


کاسکو خیلی دردسره سهیلا
سنجاب و همستر خوبه
همستر شب شکاره ولی
شبها جیر و جور راه میندازه
بلبل خرما هم عالیه
از نوزادی بیاریش

از سنجاب خوشم اومد . باید برم درباره اش پرس و جو کنم . تو که میدونی من عاشق مارم . ولی از تو تلویزیون . تا حالا باهاش برخورد نداشتم . ولی منم قبولش کنم همسر عمرا قبول کنه.مار خیلی خوبه . بدون سر و صدا فقط حضور داره.

عاصی چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 14:38

اگر موقعیت مالیتون اجازه میده برای ایام بازنشستگی تمام (نه حالا که پارت تایم کار میکنید) بتونید با همکاری دولت از این مزرعه های پرورش ماهی که استخر پرورش داره و با آب و فضولات ماهی باغ رو آبیاری میکنن بگیرین.
یا همون شهرک گلخانه ای آویژه که تبلیغش توی بزرگراه ها بود...

در مورد حیوان خانگی من با پرنده ها مشکل دارم. مرغ عشق داشتیم بعد چند ماه زاد و ولد کردن صداشون منو روانی میکرد بردم فروختمشون!!

کار هنری چی؟ بهش فکر کردین؟

کار هنری هم خوبه . کاری که زیاد با چشم کار نداشته باشه سراغ دارید . چون چشم هام به شدت خسته است.حوصله کار سنگین ندارم . در حد تو خونه باشه.

رهاآزاد چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 14:34 http://vaghtimiam.blogfa.com/

سهیلا خانوم دیگه اصلا مارو قابل نمیدونی من هرروز به شما سرمیزنم ولی شوما اصلا منو دوست نداری خوب بیا یه چیزی بگو ببینم هنوزم دوستم داری

چشم اومدم

رها چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 14:29 http://rahaomidvar.blogfa.com

من اصن اهل جک و جونور نیستم :))
ولی خب پیشنهاد میدم مثلن همستر خوبه ، فنچ بامزه است ولی صدای کفش بوق بوقی بچه ها رو میده :)
آکواریوم داری هم با اینکه خیلی حوصله میخواد ولی باید جالب باشه، فضای آکواریوم به خونه یه آرامش خاصی میده.
دیگه جونم برات بگه که قناری و مرغ عشق هم اگر اهل پرنده باشی، بامزه و رنگی رنگی و خوبن :)

از قناری و مرغ عشق خوشم میاد البته از حیوونا میترسم . فقط قربون صدقه شون میرم . نگه داریشون باید با همسر باشه.

چهل تکه چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 14:23 http://quilt.ir

من هم مدتی بود به همین فکر بودم اما خیلی دردسر داره. نگهداریش خیلی سخته. کاسکوها خیلی حساس و حسودند و اگه کم توجهی ببینن پرهاشون می ریزه. اگه مسافرت بری باید ببریش خلاصه خیلی دردسر داره مثل یه بچه باید ازش نگهداری کنی.

آخه ما دختر نداریم . کم کم زن و شوهر داریم دچار کمبود محبت میشیم . چشم میدوزیم به در که بچه ها از راه برسن. اونا هم که خوب پسرن خودشون سرگرمی دارن . خوب نگفتید به چه حیوونی پناه ببریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد