یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

خوشبختی

کمتر چیزی در زندگی یک زن اهمیت این موضوع را دارد که کم کم متوجه شود 


بین "سرخوش شدن با یک نفر" و "خوشبختی زناشویی با همان فرد "، الزاما رابطه مستقیمی وجود نداره.



یعنی شاید لازم باشد پیشانی کسی را که دوستش داریم ،

ببوسیم و بگذاریمش کنار چون باهاش بدبخت میشیم و با کسی دیگر که به اندازه اولی عاشقش نیستیم ،

خوشبخت خواهیم شد.


دقت کنیم کسی عشق را بی ارزش نمیکنه فقط سهم عشق در خوشبختی زناشویی اینقدرها نیست


که مجردها نگرانشن.



دکتر شیری

نظرات 6 + ارسال نظر
عاصی چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 12:18

فکر کنم کاریه که انجامش دادم.
اونموقع خیلی درد داشت... کاش اونموقع این متن رو خونده بودم
ممنونم مامان سهیلا

کاش. ممنون عاصی جان

رها چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 10:21 http://rahaomidvar.blogfa.com

یه چیزی بگم ؟ من حدود دو سال جایی بودم که دکتر شیری دوطبقه بالای ما بود !
یعنی مستاجر ساختمونی بودن که دفتر کار ما هم توش بود. الانم هنوز اونجاس.
ولی یه بارم همت نکردم برم کلاساااااااش :))))
منم بابت این گل چین نوشته ها ممنونم :)

راست میگی. اینقد دلم میخواد ماچش کنم این دکتر شیری رو . اگه دیدیش قربون دستت از طر ف من ماچش کن.

استیگ چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 08:49 http://thinkpad.blogsky.com

مطابق رسم چهرشنبه ها:سلام.

علیک سلام مستر استیگ .

پرنده گولو سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 23:16

من یه بخش بزرگ از شخصیت الانم رو مدیون شما و وبلاگت و نوشته هایی هستم که برامون دستچین میکنی سهیلا
درسته شما دختر نداری ولی برای خیلی از ما دخترهای اینجا حق مادری رو ادا میکنی

گولو جان . داشتم به خودم میگفتم یعنی دخترا اینا رو میخونن . بهش فک میکنن . کاش همه شون یاد بگیرن درست زندگی کنن و قدر خودشون رو بدونن . که کامنتت رو دیدم . رفتم چسبیدم به سقف. بقول خودت روزم رو ساختی. ممنون از بودنت.

admin سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 23:01 http://pam-tr.blogsky.com

موافقم

ممنون

سهیلا سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 22:46 http://rooz-2020.blogsky.com/

فرمایششون کاملا متینه
مرسی از دکترشیری و شما سهیلا بانوی عزیز برای این انتخاب زیبا

حرف های دکتر شیری به دل میشینه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد