یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

برزگر یا جنگجو

دوست عزیزم به خواهش یکی از دوستاش یه پست گذاشته.

اگه دوست دارید برید نظر بدید.از تو لینک هام پرنده گولو.

درباره خانه دار شدن زن های تحصیل کرده است.

یه بار تو یکی از کتاب های کوئیلو خوندم که آدم ها یا برزگر هستن

یا جنگجو.برزگرها آدم های صبوری هستن که میکارن

مراقبت میکنن تا موقع برداشت بشه .

برای جنگجو ها زندگی یعنی داشتن مبارزه.

بدون مبارزه احساس پوچی میکنن .

اگه زنی برزگر باشه محیط خونه براش بهترین محیطه.

وای از روزی که یه جنگجو اسیر محیط خونه باشه.

البته همه ما دوست داریم یه خونه خوب و مرتب داشته باشیم.

یه خونه ای که بدونیم کسی منتظرمونه.

منظور گیر افتادن در خونه است.

یعنی دلت پر بزنه برای چالش های بیرون از خونه.

اما پات بند باشه .

اینجاست که زندگیت میشه جهنم.

برای من که زن خونه دار بودن خوب نبود.

نظرات 4 + ارسال نظر
ونوس دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 12:56

mahsa یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 19:08 http://mahsaomohsen.blogfa.com

man barzegaram va shadidan in shoghl ro dust daram

زنده باد برزگر بزرگ.

سهیلا شنبه 1 آذر 1393 ساعت 17:54 http://rooz-2020.blogsky.com/

من یک عدد برزگر مهربونم که به موقعش یه جنگجوی خفن هم میشم...قابل توجه این روزگار لاکردار...

خوش به حالت که هردو رو داری. من هیچ وقت یه برزگر خوب نبودم

آفرین شنبه 1 آذر 1393 ساعت 13:00

من از مدل جنگجویان کوهستانم

جنگجو بودنشو قبول دارم کوهستانش رو عشقه. اینو از کجا فهمیدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد