یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

جنگجو

پست قبل درباره جنگجو بودن یا برزگر بودن. هر دوش خوبه به شرط اینکه یه جنگجو رو نیارن تو خونه دست و پاشو ببندن. بهش بگن کارت فقط همینه.  از اون طرف یه برزگر رو نیارن تو محیط کار ببندن و بگن باید پول در بیاری و با هزار تا آدم سر و کله بزنی.هر کدوم بنا به شرایطی که دارن و خصوصیات اخلاقی شون عمل میکنن. من به عنوان یه جنگجو وقتی شاغل هستم برای فعالیت های داخل خونه برنامه و زمان بندی دارم . همه کار ها رو در حد ضروری انجام میدم . کار های فانتزی رو با همسر انجام میدیم. وقتی هم خانه دار بودم اصلا دل و دماغ کار های فانتزی رو نداشتم و کار هام رو بی نظم انجام میدادم . حالا در باره برزگر ها هم همینه. این پست رو بخونید تا بعد نظرم رو بگم.

http://womanart.blogfa.com/post/51

.

.

.

.

.

.

.

.



خوب خوندید. به نظر من جهاد زن در هر دوره متغیره. در جامعه امروز که همه چیز با سرعت در حال تغییر و تحول هست اگه زن دست و پای خودش رو تو خونه ببنده دیگه نمیتونه هم صحبت و هم پای بچه ای باشه که در حال بزرگ شدن با شرایط روز جامعه است. البته هیچ کس کامل نیست. گاهی وقتا گل پسر سر به سرم میذاره میگه ما که مامان نداریم خواهر داریم باید برم یه فکری برای پدر بکنم. میگم تو اگه طبیبی سر خودت رو دوا کن اخوی. به عقیده من جنگجو ها زندگی خودشون رو داشته باشن . برزگرها هم زندگی خودشون رو. تا وقتی که از زندگیشون رضایت دارن و لذت میبرن خیلی هم خوبه. آخرش هم به قول مادربزرگ آقای یه فروشگاه:چه میدونم والا

نظرات 3 + ارسال نظر
خانم اردیبهشتی شنبه 8 آذر 1393 ساعت 12:32 http://mayfamily.blogsky.com

سلام
موافقم! چیزی که همیشه من میگم! داشتن حق انتخاب! هر کسی همون جوری که دوست داره زندگی کنه! نسخه پیچی کلی چیز خوبی نیست.

ممنون از خانم اردیبهشتی عزیز که لپ مطلب رو کشید

عاصی دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 14:31 http://asysepidshortpost.blogsky.com

مثل قضیه با سواد و بیسواد ، سفید پوست و سیاه پوست ، چاق و لاغر و زشت و زیباست
همه که نمیتونن و نباید مثل هم باشن
همه ی زنها نمیتونن شاغل باشن
همه ی زنها هم نمیتونن خانه دار باشن
چرا نمیتونیم بپذیریم که همین تفاوتهاست که جامعه رو زیبا میکنه؟؟؟

زدی تو خال عاصی جان.

ونوس دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 12:55

بهترین کارو شما انجام میدی

چه میدونم والا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد