یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

راهنمای مسایل زندگی


اشتباهاتی که برای بهبود روابط از دست رفته انجام می دهیم:
قسمت دوم

اشتباه ۴: بمباران کردن طرفتان با گل و هدیه 
تابحال شنیده‌اید، “عشق من را نمی‌تونی بخری! 
شاید وقتش شده خوب به این حرف گوش کنید. گل و هدیه برای تشکر یا ابراز عشق هستند، برای شما جذابیت نمی‌خرند.
درواقع، حتی می تواند تنفرآور هم باشد. اینکار به طرفتان می‌گوید که فکر می‌کنید به اندازه کافی خوب نیستید که روی خوبی‌های خودتان تکیه کنید.
به همین خاطر برای پوشاندن اشکالات خودتان برای او هدیه می‌خرید. هیچ‌وقت اینکار نکنید، هیچ‌وقت!

اشتباه ۵: هر ۵ دقیقه یکبار بگویید “دوستت دارم” 
افتادن در دام این اشتباه خیلی ساده است، اینکه بخواهید تند تند به طرفتان بگویید که چقدر برایتان ارزش دارد و چقدر دوستش دارید.

خیلی‌وقت‌ها به اشتباه فکر می‌کنند که هروقت طرف مقابل بفهمد که چقدر دوستش دارید، کم‌کم از شما دور می‌شود.
این اشتباه است! دلیل دور شدن وی این نیست.خسته کردن طرفتان با دوستت دارم‌ها چندان کار رمانتیکی نیست.
و باوجود آنچه تصور می‌کنید، اینکه بگویید، “من واقعاً واقعاً دوستت دارم” چیزی نیست که او دوست دارد بشنود.

احساسات قوی شما ممکن است تنها چیزی باشد که طرفتان را از شما دور کرده است، چون نشان می‌دهد که گدای عشق و محبت هستید.


( از جایی اقتباس شده)

نظرات 5 + ارسال نظر
ونوس سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 19:45

من که باورم نمیشه اصلا یه همچین موجودی هم وجود داشته باشه

چه میدونم حالا بگردیم شاید بود

سهیلا سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 00:09 http://rooz-2020.blogsky.com/

مرسی بانو

ممنون که سر زدید

عمو دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 10:14 http://mrmustache.blogsky.com

سپاس به خاطر این مطلب

قابل شما رو نداشت .

پری.سا یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 14:32 http://inmymirror.blogfa.com

سلام سهیلا جان
قسمت اول این نوشته ها کجاست ؟ چون نوشته قسمت دوم !

انقدر قدیمیه که نمیدونم کجاست . بینم میتونم سرچ کنم. سرچ کردم 8 مورد اومد . اون بالا سرچش کن پری سای عزیز. نمیدونم چرا نوشته قسمت دوم

زرین چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 12:35 http://zarrinbanoo.blogfa.com

سلام عزیزم
خوب مینویسی و استفاده میکنم.ببخش که تشکر فراموشم میشود.

ممنون زرین عزیز. خوشحال شدم از کامنتت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد